آخرین عناوین

يکشنبه 4 مرداد 1394-12:51 کد خبر:14565

عوارض شهرداری و ورزش قائمشهر:

انتقاد از شهرداری قائمشهر به علت پلمپ درب سالن های ورزشی قائمشهر

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر از اخطار شهرداری مبنی بر پلمپ و بستن درب سالن های ورزشی این شهر انتقاد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا ، فرشید قدیمی روز شنبه در شورای ورزش قائمشهر گفت : از 18 سالن ورزشی دولتی موجود در شهر قائمشهر هشت سالن دارای بدهی 15 ساله بابت عوارض به شهرداری هستند.

وی با تاکید بر اینکه ورزش از محروم ترین بخش های جامعه به شمار می رود که نیاز به حمایت دارد ، افزود : سالن های ورزشی برخلاف تصور برخی ها درآمد خوبی ندارند و با حداقل ها زمینه و بستر خدماتدهی به ورزشکاران را فراهم می کنند .

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت : به دلیل همین مشکلات مالی و کمبود درآمدها ، امکانات مناسب سرمایشی و گرمایشی برای فعالیت ورزشکاران و حضور خانواده های آنان فراهم نیست این در حالیست این امکانات از حداقل های فعالیت ورزشی به شمار می رود .

وی ادامه داد : با تمامی مشکلات منابع مالی واعتباری ، اداره ورزش و جوانان قائمشهر به دنبال سرپا نگه داشتن و فعالیت این سالن های ورزشی است تا علاقه ورزشکاران و ورزش دوستان در همین حد کم تامین شود .

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت : متاسفانه شهرداری بدون توجه به تمامی مشکلات اعتباری این اداره و سالن های ورزشی تهدید به تعطیلی و بستن درب این سالن ها کرده است .

وی پرداخت بدهی 15 ساله این سالن های ورزشی را خارج از توان اداره ورزش و جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد که شهردار قائمشهر با اتخاذ تصمیم و تدبیر اعتدال گرایانه نسبت به تخفیف و یا بخشش بدهی ، این اداره و همچنین ورزشکاران را یاری کند.

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر درجلسه هفته گذشته شورای اداری شهرستان هم مشکل بدهی سالن های ورزشی دولتی به شهرداری را مطرح کرده بود که با واکنش شهردار مواجه شد.

شهردار قائمشهر در آن جلسه گفته بود که اداره ورزش و جوانان از جمله نهادهای با توان مالی خوب است می تواند بدهی سالن ها را پرداخت کند.

اداره ورزش و جوانان قائمشهر 45 هیات ورزشی دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • صدا
    دوشنبه 5 مرداد 1394-10:26


    بالاخره اگر این عوارض قانونی است پس اداره ورزش وجوانان باید پرداخت کند واگر غیر قانونی است چرا شهرداری وارد شده نمی شود که 15 سال عوارض مانده باشد آقای فرماندار

    • دوست
      دوشنبه 5 مرداد 1394-10:24


      فرمانداران باید با ورود به این مباحث موضوع را حل کنند

      • امید
        دوشنبه 5 مرداد 1394-10:22


        این شکل برخورد دستگاههای اداری با هم مناسب نیست چراکه در افکار عمومی شایبه عدم پیوستگی ودعوا را تقویت میکند بهتر است دستگاههای اداری از مسیر مناسبتر اقدام نمایند