آخرین عناوین

سه شنبه 6 مرداد 1394-14:37 کد خبر:14574

افتخاری دیگر برای یک مازندرانی هنرمند:

شکستن رکورد اصلاح مو با چشمان بسته توسط آرایشگر بهشهری

آرایشگر بهشهری با چشمان بسته در کمتر از 5 دقیقه موفق به ثبت رکورد اصلاح مو به 30 روش شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، به مناسبت هفته کارآفرینی و آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای، نمایشگاه بین‌المللی مازندران در روز نخست برگزاری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و معاون مدیر کل سازمان فنی‌و حرفه‌ای مازندران افتتاح شد.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه علی مهرنژاد آرایشگر جوان و مبتکر بهشهری با چشمان بسته در کمتر از 5 دقیقه موفق به ثبت رکورد اصلاح مو به 30 روش بر روی 3 نفر شد که 5 روش آن ابتکار خلاقانه این آرایشگر بهشهری بوده است.

این آرایشگر با اجرای تکنیک‌های مختلف اصلاح مو با چند ابزار، به سبک‌های مختلف و با چند قیچی به طور همزمان مورد تشویق مسئولین و مردم قرار گرفت.

معاون سياسی امنيتی استاندار مازندران در این مراسم ضرورت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را برشمرد و گفت: گسترش آموزش‌های فنی‌و حرفه‌ای موجب ارتقای امنيت اجتماعی می‌شود.

عليرضا يونسی اظهار کرد: نام ايرانی امروز در جهان با عقلانيت، صداقت، عزت و عدالت همراه شده است.

وی تاكيد كرد: امروز فضای استان حركت به سوی توسعه و اشتغال است و آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در رسيدن به اين هدف نقش مهمی دارند.

يونسی مهارت آموزی را مولفه اصلی اشتغال پايدار خواند و گفت: سرمايه‌های بالقوه مازندران با مهارت‌آموزی و گسترش آموزش‌های كاربردی بايد براي توسعه همه جانبه استان مورد استفاده قرار گيرد.

وی خواستار مشاركت جدی دانشگاه‌ها در زمينه توسعه، اقتصاد و صنعت استان شد و گفت: در اين راستا شناسايی مشاغل و مهارت‌های مورد نياز استان ضروری است.

همزمان با هفته ملی مهارت نمايشگاه مهارت، صنعت و اشتغال در 32 غرفه با 832 متر مربع مساحت در محل نمايشگاه بين‌المللی مازندران در قائمشهر افتتاح شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :