آخرین عناوین

سه شنبه 6 مرداد 1394-16:33 کد خبر:14578

انتصاب در اداره کل کار مازندران:

انتصاب سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس آباد

سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس آباد منصوب  و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس آباد طی سخنانی اظهار داشت: از گذشته تا به حال این شهرستان همیشه از لحاظ عملکرد جزء برترین ها بوده است و امیدواریم این روند به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور همکاران با تعلق سازمانی بالا این مهم را در این شهرستان بزرگ رقم زده است و باعث می شود توقعات ما از این شهرستان بالا رود.

اصغری افزود: در سالی مزین به نام همدلی و همزبانی، همگی باید دل و زبان خود را یکی کنیم و به سوی بهبود فضای اداری با هدف خدمت به مردم شریف منطقه گام برداریم و از توجه به حاشیه خودداری کنیم تا باعث نشود از ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع باز مانیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت توجه بر شرح وظایف محوله خاطرنشان کرد: هر کارشناس باید در حیطه وظایف خود کار کند و در همین راستا می تواند نوآوری هایی را ایجاد نماید و جهت پیشبرد اهداف سازمانی نقش آفرینی نماید و نتیجه همه این تلاش ها باید خدمت صادقانه به مردم باشد و رضایت مردم شرط است.

وی تصریح نمود: از مدیریت مشارکتی و توجه به خرد جمعی هیچکس ضرری نکرده است بلکه هم افزایی و برآیند مثبت را ایجاد خواهد نمود و در واقع برای تحقق اهداف خود به این نوع مدیریت نیاز داریم.

اصغری با اشاره به اینکه باید به وضعیت معیشتی کارکنان توجه نماییم افزود: باید کاری کنیم تا کارکنان رفاه لازم را در زندگی خود داشته باشند تا در محیط کار تمامی وجود خود را برای خدمت به مردم قرار دهند.

وی در پایان گفت: انتصاب خلخالی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس آباد که با هماهنگی فرماندار و نماینده شهرستان و حکم اینجانب انجام شد را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این مجموعه با کمک همکاران شریف بیش از پیش موفق باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کاکویی و کیاکجوری، با حکمی از سوی کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران هرمز خلخالی بعنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس آباد منصوب و معارفه گردید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :