آخرین عناوین

يکشنبه 11 مرداد 1394-0:54 کد خبر:14585

مسئول ستاد راهیان‌نور مازندران خبر داد:

کیفیت بالای خدمات ارائه شده در اردوهای راهیان نور/مازندران موفق در فرهنگ سازی اردوهای راهیان نور

مسئول ستاد راهیان‌نور مازندران از موفقیت مازندران در فرهنگ سازی و رسیدن به اهداف اردوهای راهیان نور خبر داد.


به گزارش خزرخبر، سید جواد بخشی در نشست خبری برای اعزام زائران مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار کرد: براساس برنامه زمان‌بندی شده بیش از 53 هزار مازندرانی امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار دانشجوی استان قرار است در کاروان‌های راهیان‌نور به این مناطق اعزام شوند، افزود: سهم مازندران از اعزام دانشجویی 13 هزار و 700 نفر بود که برای اعزام بخش عمومی و پاسخ به نیاز بسیج عمومی و محلات 3 هزار و 500 نفر از این سهمیه در اختیار بسیج عمومی و محلات قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد راهیان‌نور مازندران خاطرنشان کرد: در بحث دانش‌آموزی نیز مازندران 20 هزار سهمیه دارد که 17 هزار و 500 دانش‌آموز به این مناطق اعزام شده و بقیه سهمیه در اختیار بسیج محلات قرار می‌گیرد که در مجموع در سال‌جاری 53 هزار و 500 نفر از مازندرانی‌ها به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی از برگزاری یادواره شهدای غرب کشور ویژه شهدای مازندران خبر داد و تصریح کرد: مازندران در مناطق عملیاتی غرب کشور بیش از 2 هزار و 500 نفر را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که هزار و 200 نفر در شهر سنندج به شهادت رسیدند.

بخشی بیان کرد: 32 تن از سرداران استان نیز در مناطق مختلف کردستان به شهادت رسیدند که نیاز بود این یادواره برای معرفی اقدامات شهدا برگزار شود.

این مسئول با اعلام اینکه یادواره شهدای غرب کشور ویژه مازندران با محوریت شهید ابوعمار برگزار می‌شود، افزود: تلاش داریم که اقدامات شهدای مازندران در غرب کشور نیز به‌خوبی معرفی شود.

مسئول ستاد راهیان‌نور مازندران از اعزام زائران مازندران به مناطق راهیان‌نور در غرب کشور نیز خبر داد و ادامه داد: این اردوها چند سالی است که در کشور شروع شده و زائران مازندرانی نخستین حضور خودشان را در این اردوها تجربه می‌کنند و اردوگاه شهید بروجردی کردستان در اختیار مازندران برای اعزام زائران قرار گرفت.

وی دیگر برنامه‌ ستاد راهیان‌نور مازندران را برپایی اردوهای راهیان‌نور جنگل استان اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به رشادت‌های که سرداران مازندران در قائله‌های مختلف جنگل داشتند، مناطقی که عملیات جنگل انجام شد قرار است این اردوها برگزار شود.

بخشی به ورود بیش از 20 میلیون مسافر به استان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی برای معرفی بیشتر شهدای جنگل استان نیز در دستور کار قرار داشته و تلاش داریم اردوهای جنگلی نیز با هدف معرفی بیشتر شهدای جنگل و اقدامات شهدا و رزمندگان انجام شود.

وی درباره نحوه اعزام زائران مازندرانی به مناطق عملیاتی و بکارگیری وسائط نقلیه مناسب نیز گفت: برای تأیید وسیله نقلیه معاونت ایمنی و تأمینی در سپاه استان ایجاد شد تا وسائط نقلیه که قرار است در این اردوها بکارگیری شود هیچ مشکلی نداشته باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :