آخرین عناوین

يکشنبه 11 مرداد 1394-1:18 کد خبر:14587

از سوی معاون فرهنگی ارشاد و مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران اعلام شد:

برنامه‌های متمایز هفته خبرنگار در مازندران

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران به بیان برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام خبرنگار پرداخته اند.


به گزارش خزرخبر، عباس زارع در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته تجلیل از مقام خبرنگار که در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، گفت: از 14 تا 20 مرداد به عنوان هفته تجلیل از مقام خبرنگار در مازندران نام‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جماعات در شهرستان‌ها، حضور اصحاب رسانه در نماز جمعه، دیدار اهالی رسانه با استاندار مازندران و فرمانداران شهرستان‌ها، شناسایی شهدای حوزه رسانه، دیدار با خانواده شهید و ... از جمله برنامه‌های هفته تجلیل از مقام خبرنگار در استان است، افزود: 16 مردادماه همایش بزرگ تجلیل از اهالی رسانه مازندران در سالن اجتماعات هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بازدید از دفاتر رسانه از دیگر برنامه‌های هفته تجلیل از مقام خبرنگار است، تصریح کرد: اردوی ورزشی هم برای اصحاب رسانه زمان‌بندی شده و برنامه کوهنوردی در این زمینه تدوین کردیم.

این مسئول ادامه داد: در سقف اعتبارات ارشاد، اعتباری لحاظ می‌کنیم تا مکان خانه مطبوعات خریداری و یا احداث شود.

زارع با بیان اینکه در آینده نزدیک پالایش خبرنگاران شروع می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات، شناسایی حوزه فعالیت اصحاب رسانه و پالایش خبرنگاران است.

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات مازندران در پاییز

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران نیز اظهار کرد: هفته رسانه در سال‌جاری، حال و هوای ارزشی و معنوی دارد چون مازندران در این ایام، میزبان شهدای غواص است.

حسین قربانی با بیان اینکه بعد از ایام روز خبرنگار، برنامه‌های شاد و تفریحی برای خبرنگاران در نظر می‌گیریم، گفت: در پاییز امسال برپایی نمایشگاه و جشنواره مطبوعات را تدارک دیدیم.

وی با اشاره به اینکه تمبر شهدای رسانه در مراسم روز خبرنگار، رونمایی می‌شود، افزود: در بحث آموزش خبرنگاران هم هماهنگی با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد صورت‌گرفته و جزییات بیشتر به‌زودی اعلام می‌شود.

قربانی در پایان با بیان اینکه هدایای خبرنگاران هم محفوظ است، گفت: شایعاتی مبنی بر اینکه هدیه روز خبرنگار قرار است به خرید ساختمان خانه مطبوعات اختصاص یابد، صحت ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :