آخرین عناوین

يکشنبه 11 مرداد 1394-7:38 کد خبر:14588

شهردار قائمشهر خبر داد:

انجام نهضت آسفالت با برنامه ها و امکانات جدید

شهردار قائمشهر از انجام نهضت آسفالت با برنامه ها و امکانات جدید خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری قائمشهر،مسوول پخش آسفالت سازمان عمران شهرداری قائم شهر گفت: چندین اکیپ فنی و مهندسی در قائم شهر به پخش آسفالت در شهر می‌پردازند.

همزمان با آغاز بکار کارخانه جدید آسفالت شهرداری که ار ابتدای تیرماه سالجاری به مرحله بهره برداری رسیده حجم پخش آسفالت در سطح شهر به بیش از 7500 تن رسیده است.

سید علی حجازی شهردار قائم شهر نیز با تائید این خبر افزود: مقدار 6600 تن از آسفالت در سطح شهر و بیش از 800 تن آسفالت به بخش لکه گیری در سطح شهر اختصاص یافته است.

حجازی ارزش هزینه تمام شده آسفالت را بیش از 11462374000 ریال اعلام و خاطر نشان کرد: حجم آسفالت کار شده در سطح شهر به 40000 متر مربع رسیده است.

حجازی از توليد و پخش بیش از پیش آسفالت در معابر شهر قائم شهر طي ماههای آینده خبرداد.

شهردار قائم شهر با بیان خبر فوق اذعان داشت :طی ایام گذشته با تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری با تولید آسفالت تولیدی توسط اکیپ های آسفالت فینیشر و اکیپ های دستی در سطح معابر شهری پخش و خدمات در خور توجهی را ارائه داده است.

حجازی تصریح کرد:کارخانه آسفالت جدید الساخت شهرداری این شهر با تمام ظرفیت‌های موجود موفق به تولید این میزان تناژ آسفالت بر اساس طرح اختلاط شده است که خوشبختانه با پخش اين ميزان آسفالت، بخشي ازمشکل رفت وآمد مردم در معابر شهر برطرف شده است.

وی شهردار قائم شهر در ادامه با بیان این مهم که اراده و اهتمام مجموعه مديريت شهري اعم از شوراي اسلامي شهر و شهرداري به اجراي طرح هاي آسفالت معطوف شده گفت:در کنار بهبود کميت، ارتقاي کيفيت و سرعت بخشيدن به اجراي طرح آسفالت مطابق لیست مشخص شده بر اساس اولویت های برنامه کاري مديريت شهري است.

حجازی در پایان تصریح کرد: شهرداری قائم شهر در جهت رضایت هرچه بیشتر شهروندان و همچنین تسهیل در عبور و مرور و تردد در معابر بخشی از عملیات پخش آسفالت بخصوص در معابر پر تردد را برای اولین بار و پس از اطلاع رسانی به مردم در ساعات آخر شب اجرا می نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :