آخرین عناوین

يکشنبه 11 مرداد 1394-23:11 کد خبر:14593

قائم مقام مقام باشگاه صنعت ساری خبر داد:

آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت در روزهای آینده/ برخورد با افراد حاشیه ساز

قائم مقام باشگاه صنعت ساری از آغاز تمرینات تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور خبرداد.


به گزارش خزرخبر،حسین فرهادی با بیان اینکه هدف اصلی تیم صنعت ساری صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور می باشد، گفت: علی اصغر یمینی مالک باشگاه صنعت ساری علی رغم ناملایمتیها و کارشکنیهایی که در سالهای گذشته دیده است به درخواست مردم فوتبالدوست شهرستان ساری همانند سنوات گذشته در این فصل از رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاههای کشور  تیمداری خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه صنعت ساری عنوان داشت: با نظر یمینی مالک باشگاه به زودی اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت ساری معرفی شده و در اولین جلسه هیات مدیره مدیرعامل این باشگاه مشخص خواهد شد.

فرهادی با بیان اینکه تیم قدرتمندی را برای شرکت در این فصل رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور مهیا خواهیم کرد ، گفت : با چند مربی مطرح داخلی و یک مربی خارجی به منظور انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت مذاکراتی انجام داده ایم که با نهایی شدن توافقات اسامی شان اعلام می شود.

وی خاطر نشان کرد: ساختماتی برای راه اندازی دفترباشگاه صنعت ساری در نظر گرفته ایم و در حال تعمیرات و تجهیز بوده که  همزمان با  مراسم افتتاحیه ساختمان باشگاه نشست خبری با حضور مدیران باشگاه برگزار خواهد شد.

قائم مقام باشگاه صنعت ساری با اشاره به اینکه باشگاه صنعت ساری متعلق به مردم مرکز استان می باشد ، اظهار کرد: تمامی مسئولین استانی و شهرستانی بایستی تلاش خود را در جهت حمایت از این تیم به کار ببرند.

فرهادی در ادامه افزود: متاسفانه در چند سال اخیر عده ای معلوم الحال نه تنها کمکی در راستای موفقیت باشگاه مردمی صنعت ساری انجام نداده اند بلکه سنگ اندازی های فراوانی در مسیر موفقیت  این تیم صورت گرفته است.

قائم مقام باشگاه صنعت ساری با بیان اینکه برخی از اشخاص آگاهانه و نا آگاهانه قصد حاشیه سازی برای تیم فوتبال صنعت ساری را دارند، گفت:  همه دوستان را برای موفقیت فوتبال شهرمان دعوت به آرامش کرده  و با وجود کادر مدیریتی قدرتمند با افرادی که قصد تخریب و ایجاد خلل در روند این باشگاه را دارند به شدت برخورد خواهد شد.

فرهادی اذعان داشت: در این فصل از رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور با استفاده از تمامی ظرفیتهای مرکز استان و ایجاد وفاق و همدلی تمام توان خود را برای صعود به لیگ دسته یک به کار خواهیم بست.

وی در پایان تاکید کرد: مدیر کل دستگاه ورزش و هیات فوتبال مازندران بایستی با حمایت از باشگاه مردمی صنعت ساری  فضای حاشیه سازی را برای عده ای افراد سودجو ازبین برده تا کادر مدریتی این تیم با حمایت دستگاههای مربوطه و به کارگیری از ظرفیت رسانه های گروهی استان زمینه موفقیت و ارتقای این تیم پرطرفدار را فراهم آورند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :