آخرین عناوین

چهارشنبه 14 مرداد 1394-17:58 کد خبر:14601

انتصابی دیگر در حوزه گاز مازندران:

مدیر جدید منطقه 9 عملیات گاز منصوب شد

آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید منطقه 9 عملیات انتقال گاز برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی منطقه9عملیات انتقال گاز ، در این مراسم ابراهیم زاده با تشریح فعالیت های انجام شده در دوره مسئولیتش در منطقه9 عملیات انتقال گاز گفت : بدون تردید توفیقات کسب شده همه از الطاف الهی و تللاش صادقانه مجموعه همکاران من در ستاد منطقه و نواحی مختلف بوده است .

مدیر سابق منطقه9عملیات انتقال گاز با اعلام گزارشی اجمالی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام و قدردانی از نیروهای جوان و پر تلاش ، متخصص، توانمند ،وفادار به این منطقه برای مهندس داودنژاد آرزوی موفقیت و سربلندی نمود .

رسول داودی نژاد در اولین سخنرانی خود در سمت جدید با تاکید بر اهمیت افزایش ظرفیت انتقال گاز در خطوط  گفت : در سازمان باید همه نیروها دست در دست هم داده ماموریت خود را در انتقال پاک ، ایمن و پایدار به بهره برترین شکل موجود بارور ساخته و وظیفه خود بدانند. .

مدیرجدید منطقه 9 عملیات انتقال گاز  ، با بیان اینکه صنعت گاز ارتباط مستقیمی با محیط زیست دارد افزود:آینده  نیروگاهها با انرژی گاز فعال شود تا از آلودگی ها محیط زیست در امان باشند و تمام جهت گیری هایمان نیز در سطح منطقه در بحث عملیات های عمرانی در راستای دوست داری محیط زیست تعریف خواهد شد.

در این مراسم مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران نگرانی خود را از تعمیق خطوط لوله در شمال کشور ابراز و گفت : در حال حاضر در کشور پروژه های زیادی در دست اقدام می باشد که این پروژه ها به دلیل زمان بربودن و هزینههای فراوان ، فرصت زیادی را می طلبند .

امام با تاکید بر تداوم خدمات رسانی مطلوب در شرکت خاطر نشان ساخت : خوشبختانه مشکلات ناشی از قطع گاز در گذشته با مدیریت درست و کارامد در شرکت انتقال گاز مرتفع شد .

وی با مهم خواندن خط لوله رشت به ساری ، موسوم به خط دوم شمال اظهار داشت : تغییر کلاس خط اول سراسری از رشت به سمت تالش و آستارا ، 40 کیلومتر باز 30 اینچ سرخس به نکا و افزایش حریم ایمنی خطوط لوله از اولویت های منطقه می باشد .

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران با تقدیر از لیوانی و ابراهیم زاده به عنوان بنیانگذران منطقه 9 برای داودنژاد در مسئولیت جدید همچون گذشته آرزوی موفقیت نمود .

گفتنی است داود نژاد پیش از این مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :