آخرین عناوین

پنجشنبه 15 مرداد 1394-7:45 کد خبر:14604

درگیری در شورای شهر ساری!!!

درخواست غیر منطقی عضو سابق شورا از کارکنان شورا/درگیری با کارکنان شورای شهر

عضو قبلی شورای شهر ساری با درخواست غیر منطقی خود از برخی از کارمندان شورا،باعث درگیری شده است.


به گزارش خزرخبر،یکی از اعضای قبلی شورای شهر ساری که جهت کاندیدا شدن در انتخابات آینده مجلس از عضویت در شورا استعفاء داده بود با برخی از کارمندان شورای شهر درگیر شد.

این عضو قبلی با تقاضای اینکه مدارکی از برخی از نامه ها و مصوبات و  مسائل مربوط به برخی از پروژه ها و....شورا و شهرداری در اختیارش قرار داده شود با قبول نشدن این تقاضاء از سوی رییس و کارکنان شورا روبرو شد.

در پی اصرار این عضو قبلی و قبول نکردن رییس و کارمندان شورا از این تقاضای غیر منطقی،متاسفانه یکی از اعضای فعلی و جوان شورا که به تازگی نیز حاشیه هایی را بوجود آورده است به حمایت از این عضو قبلی پرداخت که باز هم با ممانعت رییس شورا و برخی از کارمندان روبرو شد که همین موضوع باعث بوجود آمدن سر و صدا و  داد و بیداد شد.

آنچه که جاای سوال است این است که وقتی که عضوی از اعضای شورای شهر از سمت خود استعفاء داده است و دیگر هیچ گونه سمتی ندارد،چگونه به خود اجازه می دهد تا تقاضای نادرست و غیر منطقی ای بنماید؟؟!!

سوال بعدی این است که عضو فعلی و جوان شورای شهر،بر اساس کدام دلیل و منطق،به حمایت و پشتیبانی از تقاضای نادرست و غیر منطقی عضو قبلی پرداخته است؟؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهر من ساری شهردار من عبوری ،نماینده من اقاميري
    جمعه 16 مرداد 1394-12:58


    آقا تهمت نزنید ،آقای آقامیری از طرفداران سر سخت شهردار عبوريه،در ضمن تفنن هم عضو گروه شجاعیه ،پس خواهشا اطلاع ندارید نظر ندید،تمامی کارمندان شورا هم از حامیان دکتر آقامیری هستند،خواهشا هر اتفاقی رو به آقامیری نچسبونيد

    • امید
      پنجشنبه 15 مرداد 1394-22:53


      آخه این مرد باشهردار وشهرداری ساری چکار دارد.چرا دست از سر شهردار وشهرداری بر نمی دارد.

      • اکبر
        پنجشنبه 15 مرداد 1394-20:7


        اون روز من تو شورا پشت در اتاق اقای نجاریان بودم که صدای فحاشی و داد و بیدا شنیدم بعد یک جوونی ناراحت از اتاق اومده بود بیرون سوال کردم گفتن ریس دفتر شورا که عضو شورا سر اون داد و بیدا میکرد چرا پرونده رو نزاشتی ببرن بیرون هرکی بود خیلی ... بودش ما به چه کسایی رای دادیم

        • ساروی
          پنجشنبه 15 مرداد 1394-19:19


          آقای آقامیری بازهم شما باشهرداری درگیر شدید .چرا جنابعالی باشهردار مخالف هستی.بزاریید شهردار کارش رابکند وچوب لای چرخهایش نگذاریید.

          • رضا
            پنجشنبه 15 مرداد 1394-12:22


            جناب اقای ... چرا دفاع از نا حق میکنید.اقای ...پول زیبا و قشنگه اما به چه قیمتی.چرا فقط تعریف از شهردار شده منش کاری شما.ایا واقعا این شهر دار اصلا اشکالی تو کارش نیست.ایا ناحقی های که در حق مردم مظلوم منطقه ترک محله و اطراف ان می شود را نمی بینید.جناب اقای ... عزیز. من و مرد منطقه هیچ وقت نا حقی های که در حق مان صورت می گیرید را نمی بخشیم.ما عمریست از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردیم ،حال خودم شدیم فلسطینی که مارا به زور از خانه و کاشانه مان بلند میکنند و حرفی هم نمی تونیم بزنیم.منه جوان که تازه با هزار غرض و بدبختی خانه خریدم به جای خوشحالی باید غصه بلند شدنو بخورم.اینه عدالت شهر دار جوان ساری.ایا کاخی که دارد درست میکند را نمی بینید.من از خدای بزرگ طلب گرفتن حقم را دار م حالا هر طور که طلاح میداند.لطفا از مظلوم دفاع کنید.خدایی هم هست وخیلی زود این روزها میگذرد.میدانم که درج نمیکنید.ولی بخونید شاید کمی درد دل ما رو هم در کنید . یا علی

            • سورنا
              پنجشنبه 15 مرداد 1394-12:12


              تازه اين عضو مستعفي اقاي اقاميري از طريق مدينه با حساب شورا روزنامه ها رو به دفترش ميبره

              • چشي بيه چشي بيه
                پنجشنبه 15 مرداد 1394-8:16


                طرف عضو حقوق دان شورا بوده واحتمال زياد طرفدارش نماينده جديد الورود تكواندو كاربوده !!
                تكواندو كار ماست ره بشنديه چند وقت پيش شخصا با امضا ي خودش همكارش را جهت اشتغال به شهرداري معرفي كرد!!اين درحالي است طبق قانون اعضاي شورا حق دخالت درامورجاري شهرداري را ندارند