آخرین عناوین

جمعه 16 مرداد 1394-11:47 کد خبر:14607

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد:

منطقه ساری مجهز به سامانه پیام گیرهوشمند شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از نصب سامانه پیام گیر هوشمند در امر پاسخگویی به شکایات ونظرات هم استانی ها  و مسافرین محترم خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، عباس خلیل پور افزود: تاکنون شماره 33270140 تماس مردمی درکل استان بصورت متمرکز درمنطقه ساری بوده است که با تجهیز روابط عمومی منطقه به  سامانه پیام گیر هوشمند این امکان فراهم شد تا شهروندان در هر شهر شکایت خود را بطور مستقیم به گوش ریاست ناحیه آن شهر ستان برسانند ودر کمترین زمان به پاسخ دست یابند .

وی گفت :این سامانه علاوه بر تسهیل درارتباط از افراد بیشتری درپاسخگویی بهره می گیرد و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با تکیه بر اصل مشتری مداری که در منشور اخلاقی و سند چشم انداز آن پیش بینی  شده خود را ملزم به رعایت آن می داند و درهمین راستا گام برمی دارد.

خلیل پور خاطر نشان کرد :طی هماهنگی با روسای نواحی ورابطین روابط عمومی موظف شدند که پس از تنظیم فرم شکایات حداکثر48 ساعت اقدامات خود را به ستاد منطقه ساری جهت اقدامات بعدی ارسال دارند.

هموطنان و هم استانی های عزیز می توانند به منظور ثبت شکایات و نظرات خود با سامانه پیام گیر هوشمند با شماره 33270140 منطقه ساری و09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس حاصل کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :