آخرین عناوین

يکشنبه 18 مرداد 1394-15:38 کد خبر:14612

گلایه مردم ساری از شرکت توزیع برق مازندران و بی تفاوتی مسئولین:

قطعی برق مردم ساری را کلافه کرد

قطعی برق در بخش هایی از مناطق ساری،مردم را کلافه کرده است.


به گزارش خزرخبر،مدیران و مسئولان شرکت توزیع برق مازندران در چندین نوبت از عدم قطعی برق در استان در تابستان امسال خبر داده بودند اما مشاهده شد که این قول آنها،چندار پایدار نبوده است.

بر اساس این گزارش،مردم خیابان های فرهنگ و قارن ساری درطی هفته های اخیر و در چندین نوبت شاهد قطعی برق  به مدت چندین ساعت بوده اند.

این دو خیابان و منطقه معروف ساری که دارای بیشترین جمعیت ناپایدار می باشد متاسفانه در این دو روز از این قطعی های برق آسیب دید.

از گلایه های بجا و منطقی مردم این مناطق و برخی مناطق دیگر این بوده است که متاسفانه شرکت توزیع برق استان و ساری در بحث اطلاع رسانی بسیار ضعیف بوده و به مردم این مناطق هیچ هشداری داده نشده است تا پیش بینی های لازم را انجام دهند و همچنین تلفن های واحد حوادث این اداره نیز پاسخگو نمی باشند.

یک مسئول در شرکت توزیع برق مشکل نیروگاه را علت اصلی این قطعی های غیر منطقی اعلام کرد که این بهانه توجیه پذیر نمی باشد.

عدم اطلاع رسانی به مردم مناطق تحت پوشش وضعف مدیریت شرکت توزیع برق به علت نداشتن زمان بندی های لازم جهت قطع برق را می توان از عوامل اصلی نارضایتی مردم اعلام کرد.

به گزارش خزرخبر،این قطعی برق در مناطق دیگر هم با این ضعف مشاهده شد و در سال های قبل و حتی فصل های مختلف سال این موضوع مشاهده شد و حتی چند بار به گوش مسئولان رسید اما ظاهرا مسئولان شرکت توزیع برق ،ادعاهای ناقص خود را بر عمل در فعالیت های خود ترجیح می دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • علي
    دوشنبه 19 مرداد 1394-7:49


    الان دوساليه كه قطع برق داريم متاسفانه درهفته چندين بار برق قطع ميشود انگاردوره عهد قاجارشده برق نداريم