آخرین عناوین

يکشنبه 25 مرداد 1394-15:24 کد خبر:14635

استاندار پر ادعای مازندران و فرمانداران پر ادعاتر؟!!

فرار رو به جلو و خود زنی فرماندار پر حاشیه ساری!!؟؟/آیا فرماندار ساری همراه با استاندار خواهد رفت؟!

فرمانداری که به دوستان و همفکران خود رحم نمی کند و برای جلب توجه، گذشته خودش را زیر سوال می برد شک نکنید در این دولت نیز همان روند را ادامه خواه داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،در مازندران باد همواره می وزد و پرچم سیاست ورزی را در جهات مختلف تکان می دهد.

در تاریخ سیاسی ایران نمونه های فراوانی بوده اند از مدیرانی که گذشته خود را تکذیب کرده اند و یک آب خنک هم رویش نوشیده اند و تمام! شاید در دنیای سیاست این تغییر مواضع برای حفظ جایگاه طبیعی به نظر برسد اما یادمان باشد ما در سال 1328 یا 1343 زندگی نمی کنیم که نه روزنامه ای برای خواندن بود و نه ماهواره و اینترنتی! حالا همه این ابزارها در اختیار عامه مردم قرار دارند  و جامعه، گذشته افراد را از "ویکی پدیا" گرفته تا جستجوهای پیشرفته تبارشناختی در "آرشیو رسانه ها" مثل آب خوردن پیدا می کند.

با این احوالات، تغییرموضع شاید بتواند میز ریاست را چند صباحی دیگر حفظ کند اما نام آن کسی را که تغییر ماهیت داده حفظ خواهد کرد و مردم را از آن مسئول دور می کند، چه بد اگر این مسئول فرمانار و شهردار باشد که مدام با جامعه در ارتباط هستند.

بعد از تغییر استاندار در مازندران جابجایی و تغییر فرمانداران نیز کلید خورد، اما فرماندار ساری که یکی از بهترین فرمانداران احمدی نژادی به شمار می آمد هنوز حفظ شده و این روزها حرف هایی می زند که نتیجه ای جز کاهش هرچه بیشتر اعتماد عمومی به این دولت، دولت قبل و خودش ندارد.

"جواد واحدی"؛ فرماندار ساری بازمانده دورانی است که ساروی ها هرگز از یادآوری آن خوشحال نمی شوند،دورانی که ساری در مظلومیت به سر می برد و البته هنوز هم در مظلومیت به سر می برد.

دولت یازدهم اعلام کرد فرماندارانی را که مواضع دولت را بپذیرند برکنار نخواهد کرد.

"جواد واحدی" از همان گروه بود، از توابین! که پس از انتصاب فلاح جلودار از نفوذ خود در جامعه متنفذ روحانیت و لابی های قدرتمند سیاسی استفاده کرد و دو دستی فرمانداری ساری برای خودش نگاه داشت.

هرچند این منطق بسیار روشن که تضاد "احمدی نژاد" و "روحانی" هرگز اجازه مدیری مشترک را نمی دهد، وجود دارد اما به هرحال با اینکه مطمئنا باید فرماندار مهمترین شهر مازندران با دولت همراه می شد، این اتفاق نیفتاد.

تا اینجای کار غُصه فقط این بود که فرمانداری احمدی نژادی در دولت تدبیری و امید زمام مرکز استان مازندران را در دست دارد، اما حالا غصه دوتا شده است و آنهم اینکه"واحدی" برای حفظ جایگاهش دست به خودزنی زده است.

جواد واحدی در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دولت گفت: «در دولت قبل با اعمال نفوذ پروژه‌هایی برای شهرستان تعریف شده که هیچ سنخیتی با موقعیت جغرافیایی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی مرکز استان ندارد.»

این خودزنی آشکار در واقع توهین به شعور مردم است و علی رغم احترامی که برای آقای واحدی قائل هستیم سوالاتی بزرگ داریم که شکی نیست برایشان پاسخی نیست.

آقای واحدی مگر نه اینکه شما در همان " دولت قبل" که حالا به اعمال نفوذ و بی سرانجامی متهمش می کنید فرماندار همین شهرستان بودید؟پس یا روی شما اعمال نفوذ شده یا خود شما در آنچه بی تدبیر می خوانید نقش داشته اید، اما از کلام شما بوی ندامت به مشام نمی رسد!

مگر نه اینکه استاندار سابق مازندران شما را یکی از وفادار ترین نیروها به گفتمان دولت دانست؟

پس یا شما آن روزها حقیقت را نمی گفتید یا اکنون در حال قلب واقعیت هستید، چون غیرممکن است کسی هم طرفدار پروپا قرص گفتمان احمدی نژاد باشد و هم سنگ گفتمان روحانی را به سینه بزند.

این دست رفتارها به خوبی نشان می دهد که حفظ فرماندار ساری و تمجید های بیهوده استاندار مازندران تا چه اندازه خطا بوده است، فرمانداری که به دوستان و همفکران خود رحم نمی کند و برای جلب توجه، گذشته خودش را زیر سوال می برد شک نکنید در این دولت نیز همان روند را ادامه خواه داد.

اگر در آن دوران اعمال نفوذ می شده است پس شما فرمانداری ضعیف بوده اید که این موارد را می دانستید اما اعلام نکردید، ضمن اینکه چرا برای بیان چنین حقیقت تلخی( که مردم باید حتما از آن آگاه می شدند) بیش از دو سال سکوت کردید؟ حالا چه اتفاقی افتاده و چه بزنگاهی در راه است که چاقو گرفته و شکم خود را می درید؟

مایه تاسف و تعجب است که مدیرانی بر مسند امور هستند که برای ماندن حتی خود را زیر سوال می برند، فرض کنید این اعمال نفوذها در دوران فرمانداری شما در دولت سابق نبوده است، پس عملا در حال متهم کردن آقای "منصورعلی زارعی" فرماندار قبل از خودتان در دولت قبل هستید، پس باید از وی پرسید آیا شما راست می گوئید یا نه!

ضمن اینکه وقتی شما را برای فرمانداری ساری انتخاب کردند و می دانستید اینجا محل اعمال نفوذ و تصویب پروژه های بی نتیجه است ،چرا در چنین کار نادرستی شریک شدید؟! اگر هم نمی دانسیتد و در طول فرمانداری تان متوجه شدید چرا استعفا ندادید تا در خسران که به مردم وارد می شود سهیم نباشید.

آقای واحدی تاریخ زبانی پرقدرت دارد، دوسال مدت زمان بسیار کمی برای فراموشی عمومی است،این حرف ها را نزنید و به هر قیمتی خود را حفظ نکنید، با این دست حرف ها شاید چند ماه بیشتر بمانید اما دیگر هیچ دولتی به شما اطمینان نخواهد کرد،هیچ کسی به حرفتان گوش نخواهد داد، رازی را با شما درمیان نخواهد گذاشت و محرم هیچ تفکری نخواهید بود.

همچنین قابل توجه آقای دکتر یونسی! آن هشدارهایی که می دادیم دارد خود را نمایان می کند، آقای معاون سیاسی و امنیتی آن کسی که شما آن را به عنوان مهمترین نماینده سیاسی دولت در مهمترین شهر مازندران ابقاء کرده اید به راحتی آب خوردن گذشته دوستان و همراهان خود را تکذیب کرد! آیا چنین کسی قابل اعتماد است، آیا دولت تدبیر و امید به دنبال چنین مدیرانی بود؟ این بود هماهنگ شدن با گفتمان دولت: نفی حقیقت؟؟!!!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :