آخرین عناوین

چهارشنبه 28 مرداد 1394-12:33 کد خبر:14643

ادعاهای غیر منطقی نماینده آمل!!!

اظهارات ضد و نقیض نماینده آمل همچنان ادامه دارد!!آقای نماینده،بالاخره ....!!!

اظهارات ضد و نقیض نماینده آمل در مورد محور هراز ،باعث ابهامات زیادی شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از نگاه نیوز، متاسفانه طی ماه ها و روزهای اخیر از حوادث جاده ای در محور هراز تصاویر مختلفی منتشر می شود، صحنه های دلخراشی از فوت و مصدوم شدن هموطنانمان که معمولا موجی از اعتراضات مردمی را در شبکه های اجتماعی با خود به همراه دارد.

انتشار این خبرهای ناگوار ما را بر آن داشت تا بخشی از  صحبت های منتشر شده از زبان عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مصاحبه با خبرگزاری های مختلف را در زمان های متفاوت در این بخش برای یادآوری به افکار عمومی منتشر کنیم.

عزت الله یوسفیان ملا در ابتدای سال 90 طی مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کرد که تا پایان سال 91 کار محور هراز به پایان می رسد و چند ماه پس از آن محور هراز به آزاد راه تبدیل می شود.

چندی بعد نماینده مردم آمل در مصاحبه دیگری با خبرگزاری مهر اعلام کرد که کار چهار خطه کردن جاده هراز تا پایان سال 90 به اتمام می رسد.

یوسفیان ملا در ادامه اظهار نظرها درباره تاریخ اتمام پروژه 4 بانده کردن محور هراز طی مصاحبه ای با خبرگزاری مهر که در سایت روزنامه رسالت نیر به منتشر شد  این موضوع را اعلام کرد که کار احرایی جاده هراز تا پایان سال 93 به اتمام می رسد.

نماینده مردم آمل یک بار دیگر این ادعا را در یک گفتگوی خبری در دفتر نمایندگی پیک خزر در آمل تکرار کرد، ادعایی مبنی بر پایان پروژه 4 بانده کردن جاده هراز در پایان سال 93.

نماینده مردم آمل همچنین اظهار نظرهایی را درباره سد هراز در مصاحبه با خبرگزاری ها مختلف انجام داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

وی در مصاحبه با خانه ملت در فروردین سال 91 اعلام کرد که تا پایان سال 94 شاهد بهره برداری سد خواهیم بود.

نماینده مردم آمل در آذر سال 92 طی مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) گفت که سد هراز طی 3 سال آینده به اتمام خواهد رسید.

عزت الله یوسفیان ملا در آخرین اظهار نظر خود پیرامون سد هراز در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کرد که عملیات اجرایی سد هراز تا پایان سال 97 به اتمام خواهد رسید.

با تکیه بر مطالب فوق الذکر بی هیچ حرفی با یک سوال از نماینده محترم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی به این بخش پایان می دهیم.

جناب آقای یوسفیان ملا اجازه داریم از شما سوال بپرسیم؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :