آخرین عناوین

چهارشنبه 28 مرداد 1394-12:45 کد خبر:14644

ادعای عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

آمادگی مازندران برای پذیرش بیماران خارجی ؟؟!!/ادعایی باور نکردنی!!

در شرایطی که بسیاری از شهرستان های استان از تخت بیمارستانی کافی برخوردارد نیستند ،با این حال معلوم نیست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با کدام معیار و منطق سخنانی از این دست را به زبان می آورد !


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی که استان مازندران از کمبودهای پزشکی و سلامت رنج می برد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با طرح ادعایی عجیب از بیماران خارجی دعوت می کند تا در مازندران وداوا شوند !

این در شرایطی است که بسیاری از شهرستان های استان از تخت بیمارستانی کافی برخوردارد نیستند و در سفر اخیر وزیر بهداشت نیز فقدان اعتبار برای ایجاد ، تجهیز و تکمیل بیمارستان های استان تاکید شده است .

 با این حال معلوم نیست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با کدام معیار و منطق سخنانی از این دست را به زبان می آورد !

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مازندران با 40 بیمارستان امکان پذیرایی و ارائه خدمات به بیماران خارجی را دارد.

قاسم جان‌بابایی در نشست مشترک استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالین اقتصادی مازندران با امیرجانف معاون استاندار و فعالین اقتصادی  استان مانگستائو قزاقستان که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بخش آموزشی دارای واحد بین‌الملل است و در حال حاضر دانشجویان خارجی در این دانشگاه در رشته‌های دندانپزشکی، داروسازی و... درحال تحصیل هستند.

وی افزود: در بخش درمانی به صورت  بستری 40 بیمارستان‌ در مازندران که 7 مرکز آن خصوصی است امکان پذیرایی از بیماران خارجی را دارند.

این مسئول عنوان کرد: مازندران دارای 4 بیمارستان با امکان جراحی قلب و آنژیوگرافی است و در بیمارستان‌های سرطانی نیز امکان جراحی تومور، شیمی درمانی و پرتودرمانی را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: برای سایر جراحی‌ها همچون ارتوپدی، مغز، چشم، اطفال و جراحی پلاستیک این ظرفیت در استان وجود دارد.

وی یادآور شد: در درمان سرپایی نیز مراکز پزشکی و بیمارستان‌های مازندران امکان ارایه خدمات از قبیل تشخیص اندوسکوپی، اقدامات تشخیصی قلب و مغز و اعصاب انجام می‌شود که لازمه آن بررسی هزینه‌های دو کشور است تا بتوانیم تصمیمات بهتری اتخاذ کنیم.

البته خبرنگار ما قصد اطلاع از چگونگی عملیاتی شدن این ادعا را داشته اما بدلیل عدم تعامل و ارتباط مناسب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران این مهم امکان پذیر نبود .

 به هر روی رسانه های استان آمادگی دارند تا چند و چون پذیرش بیماران خارجی ، با توجه به امکانات پزشکی استان را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • علي
    پنجشنبه 29 مرداد 1394-7:50


    مازندران چند تا بيمارستان درجه يك داره!!!!؟؟؟ مازني ها كه ميرن تهران حالا اينها........................