آخرین عناوین

جمعه 30 مرداد 1394-10:54 کد خبر:14646

احتمال زیاد تغییرات سیاسی در مازندران:

فرماندار آمل خداحافظی کرد/فرماندار محمود آباد در آمل؟؟!!

فرماندار ویژه آمل که هنوز یکسال از مسئولیتش نمی گذرد از این سمت خداحافظی کرد !


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا، غلامحسین شفیع‌زاده در زمانی که برای سخنرانی وی اختصاص داده شده بود؛ با اعلام اینکه از یک شهریور ماه نامه ترک کار بنده به اداره تامین اجتماعی زده شده است، اظهار کرد: بنده از وزارت نیرو بازنشسته شدم زیرا به صورت مامور به فرمانداری آمل آمده بودم.

غلامحسین شفیع‌زاده نخستین فرماندار ویژه شهرستان آمل بود که پس از به تصویب رسیدن فرمانداری ویژه این شهرستان و یک دوره سرپرستی معاون فرمانداری، فرماندار ویژه آمل شد.
به فرمانداری رسیدن شفیع‌زاده از جایگاه رئیس اداره آب و فاضلاب به فرمانداری نیز حکایتی داشت؛ وی در میان کشمکش مسئولان استانی و نماینده شهرستان برای انتصاب فرماندار از سوی یک میانجی به عنوان گزینه بی‌طرف به این سمت برگزیده شد اما از ماه‌های نخست حضور خود لب به گلایه گشود.

جابه‌جایی معاون فرمانداری آمل از دیگر حاشیه‌های دوره تصدی شفیع‌زاده بود که وی را به مرخصی همراه با دلخوری فرستاد تا آمل به عنوان تنها شهری باشد که دارای دو معاونت در فرمانداری است.

 اینگونه که از سخنان شفیع‌زاده بر می‌آید وی از چند روز دیگر رسما، کارمند دولتی نیست و به نظر دیگر نمی‌تواند در مسند فرمانداری حضور داشته باشد.

هر چند که وی خود نیز از ماه‌ها پیش با گلایه از کسانی که اجازه و اختیار را از فرماندار شهرستان سلب کرده بودند، تمایلی به حضور نداشت اما باید دید گزینه بعدی فرمانداری آمل در کمتر از شش ماه مانده به انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و حساسیت استانداری مازندران بر سر انتخاب فرماندار آمل چه کسی خواهد بود.

هنوز استانداری مازندران درباره گزینه جانشینی شفیع‌زاده اظهارنظری نکرده است.

به گزارش مازنی خبر ؛ از سیف الله فرزانه فرماندار  شهرستان محمودآباد به عنوان فرماندار آینده شهرستان آمل نام می برند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :