آخرین عناوین

سه شنبه 3 شهريور 1394-16:50 کد خبر:14663

فارس گزارش می‌دهد:

از شایعه تغییر فرماندار نوشهر تا تکذیب نماینده مجلس

شایعه تغییر فرماندار نوشهر و جایگزین شدن سیف‌الله فرزانه فرماندار فعلی محمودآباد به‌جای او در حالی مطرح می‌شود که نماینده مردم نوشهر این موضوع را تکذیب می‌کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در نخستین روز از هفته دولت، شایعه‌ تغییر فرماندار نوشهر و انتصاب فرماندار محمودآباد به جای فرماندار فعلی نوشهر اذهان همگان را به خود مشغول و بازار شایعه را در نوشهر داغ کرد.

از سویی دیگر انتشار خبر انتصاب فرماندار غیربومی برای شهرستان نوشهر باعث تعجب همگان شد، چراکه پیش از این بارها و بارها قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت انتصاب مدیران و جذب نیروهای بومی در حوزه انتخابیه خود تأکید کرده و گفته است که اجازه نمی‌دهد نیروهای غیربومی در حوزه انتخابیه وی جذب یا بر مسند اداری بنشینند.

بر این اساس برای صحت و سقم این موضوع و تنویر افکار عمومی، به سراغ نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی رفتیم و در این باره از او سئوالاتی پرسیدیم.

قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر اظهار کرد: تاکنون هیچ شخصی با بنده، نه در حوزه وزارت کشور و نه در حوزه استانداری مازندران درباره تغییر فرماندار نوشهر صحبتی نکرده است و این موضوع را به‌طور مطلق تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه شخص استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی وی همواره اهل مشورت هستند، افزود: بعید می‌دانم بدون اینکه با ما صحبت و هماهنگی بشود، بخواهند اقدامی در حوزه انتخابیه صورت گیرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ حضور سیف‌الله فرزانه به عنوان جایگزین فرماندار فعلی نوشهر را به ‌طور کامل تکذیب می‌کنم و تاکنون کسی برای تغییر فرماندار با من صحبتی نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه از عملکرد محمدعلی قمی‌اویلی فرماندار نوشهر راضی هستیم، گفت: اگر قرار باشد تغییری انجام شود، باید فردی که انتصاب می‌شود، حتماً بومی باشد.

از سویی دیگر سیف‌الله فرزانه فرماندار فعلی محمودآباد نیز بی‌آنکه تغییر و تحولات و شایعه جایگزینی و انتصاب وی به عنوان فرماندار آینده نوشهر را انکار کند، اظهار کرد: قبلاً در این باره با بنده صحبت‌هایی شد، اما گفتم که قبل از هر چیزی برای این موضوع با دوستان‌مان در استانداری حرف بزنم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :