آخرین عناوین

دوشنبه 9 شهريور 1394-1:1 کد خبر:14681

با ابتکار خبرگزاری مهر و برای اولین بار در مازندران برگزار می شود:

جشنواره (مسئول پاسخگو )در مازندران برگزار می شود

جشنواره مسئول پاسخگو با عنوان «پاسخ‌گو» به همت خبرگزاری مهر در استان مازندران برگزار می شود.


به گزارش خزرخبر،علیرضا نوری کجوریان سرپرست خبرگزاری مهردر مازندران در این رابطه توضیح داد: خبرگزاری مهر در راستای فرهنگسازی پاسخگویی مسئولان به رسانه ها مبادرت به برگزاری جشنواره ای با عنوان «پاسخ‌گو» کرده  که در این راستا هم فرهنگ پاسخگویی بین مسئولان و مدیران کشور نهادینه شود و هم از مسئولان پاسخگو تقدیر شود.

وی افزود: این جشنواره کاملا خبرنگار محور برگزار می شود و در این راستا از خبرنگاران پیشکسوت، حرفه ای و با سابقه استان در مورد انتخاب مدیران پاسخگوی  استان نظرسنجی می شود و منتخبان نیز در قالب مراسمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

سرپرست خبرگزاری مهر  در مازندران گفت: برای انتخاب مسئولان پاسخگو فاکتورهایی شامل نشستهای خبری مکرر در طول ماه یا فصل، در دسترس بودن مدیر یا مسئول برای پاسخگویی به سوالات، ارتباط تعاملی با رسانه، پاسخگویی به انتقادات و نقدهای مطرح شده، عدم پیگیری قضایی و یا حقوقی سازمان متبوع در واکنش مطالب منتشر شده پیرامون آن سازمان و برخورداری از سواد رسانه ای در نظر گرفته شده است.

وی گفت: فراخوان این جشنواره در حال توزیع در سراسر استان بوده و با رای همکاران رسانه ای، چهار مسئول پاسخگو در استان معرفی و تقدیر خواهند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :