آخرین عناوین

سه شنبه 23 ارديبهشت 1393-20:44 کد خبر:149

مظلومیت کارگران CNGشهرداری ساری تا کی؟

کارگران جایگاه CNG ساری بدون دریافت حق قانونی چهار ماهه خود همچنان چشم انتظار اقدامات مسئولین شورا و شهرداری می باشند.


به گزارش خزرخبر،5ماه از آغاز به کار جایگاه CNG سازمان تاکسیرانی ساری می گذرد اما کارگران این جایگاه علی رغم آنکه مشکلات آنها به گوش شهردار و اعضای شورا رسیده است نتوانسته اند حق و حقوق کامل خود را دریافت نمایند.

این جایگاه که متعلق به سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری می باشد به شخصی به صورت پیمانکاری واگذار گردیده اما این پیمانکار به عناوین نامعلوم کارگران این جایگاه را از حق قانونی خود مانند حقوق پایه مطابق قانون کار،اضافه کاری،حق عائله مندی و پاداش روز کارگر ،عیدی ،سنوات ماهانه و .... محروم نموده است.

شاید بتوان نوع قرار داد این کارگران با شرکت پیمانکاری را بهانه ای برای عدم پرداخت حق قانونی آنها اعلام کرد ،اما آیا واقعیت این است؟آیا به خاطر آنکه جوانانی که در این جایگاه مشغول به کار بوده و مجبور به تحمل سختی های کار می باشند و در صورت اعتراض نیز ممکن است اخراج شوند باید این مظلومیت و ناعدالتی را تحمل کنند؟

جای تعجب است که چرا شهردار و اعضای شورای شهر ساری که تاکنون در همه زمینه ها حمایت قاطع و قانونی خود را از کارگران قسمت های مختلف شهرداری نشان داده اند در این زمینه اقدامات لازم را انجام نداده اند؟و اگر هم اقداماتی شده چرا این اقدامات منجر به نتیجه نشده است؟

به گزارش خزرخبر،10نفر از کارگران این جایگاه دوره کارآموزی جهت کار با دستگاه های CNG  را با موفقیت طی نموده و جذب آنها هم در ابتدا به عنوان نیروهای قراردادی بوده است اما متاسفانه همچنان محروم از حقوق و مزایای خود می باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمدی
    پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393-12:35

    باسلام
    به استحضار میرساند که جایگاه CNGفوق به مدت 2 ماه نه 5 ماه می باشد که شروع به کار نموده نیروهای به کار گرفته این جایگاه از طرف همان شرکت پیمانکار خصوصی درحال فعالیت می باشد ، این نیروها با توجه به مدت کوتاه کارکرد هنوز به مزایایی چون عیدی و پاداش نرسیده اند که اینچنین شکایتی رو اعلام نمودند به هر حال رسانه فوق باید کارشناسانتردر درج خبر اعمال شده اقدام می نمودو ضمنا مبلغ دریافتی نیروها بدون احتساب اضافه کاری که نمی نمایند بیشتر از جایگاه دیگر هست

    • چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393-9:29

      اقای نویسنده چرا نگفتی این پیمانکار شخصی به نام عمادی چاچکامی از دوستان اقایان است از پیمانکاری چند نفره صدا وسیما بی اینجا امد باکدوم پارتی امد شما بهتر است از طریق غیر رفیق پیگیری کنی که چطور این فرد این جایگاه را به تصرف خود در اورد البته ما که ریس شرکت مان فرق می کنه ولی اون قدیم ما نزدپیمانکاران به واسطه اینکه کارگر شهرداری بودیم عزت داشتیم الان پیمانکار تره هم خورد نمی کند