آخرین عناوین

جمعه 13 شهريور 1394-23:27 کد خبر:15710

تودیع و معارفه چند مسئول در شهرداری ساری:

شاه کلید عبوری ،شهردار شد/قطار تغییرات عبوری همچنان می تازد

شاه کلید سازمان ها و کلید گره گشای مشکلات شهری عبوری،شهردار شد.


به گزارش خزرخبر،شهردار ساری که طی چند روز اخیر با جا به جایی های فراوان در بخش های مختلف ،سعی در تغییر و تحولات اساسی در شهرداری ساری و شهرداری ها و سازمان های زیر مجموعه خود دارد طی احکامی سه نیرو را جا بجا نمود که مراسم تودیع و معارفه آنها نیز امروز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش،زمان اصغری که شهردار منطقه یک بود جای خود را به شاه کلید سازمان ها یعنی عباس رجبی خواهد داد.

عباس رجبی که از نیروهای جوان و مجرب و متخصص و با نفوذ و قدرتمند در بین کارمندان و کارکنان شهرداری بوده و از جایگاه ویژه ای بین مسئولان شهرستانی،استانی و کشوری برخوردار است به سمت شهردار منطقه یک جایگاه بالاتری نسبت به شهرداری های دیگر دارد منصوب شد.

وی که در مدت حضور خود در سازمان پارک ها و فضای سبز توانست با ارتباطات و مدیریت توانمند و هنرمندانه خود،این سازمان کم کار و ورشکسته را به سازمانی پر مدعی در تمامی زمینه ها تبدیل نماید در سازمان های دیگر نیز توانست مثمر ثمر باشد.

عبوری با انتخاب رجبی به سمت شهردار منطقه یک ،بار دیگر از این کلید گره گشای مشکلات خود می خواهد به بهترین صورت استفاده نماید و این نیز از دور اندیشی و هنر عبوری نشات می گیرد.

زارع مدیر عامل سازمان میوه و تره بار نیز به جای عباس رجبی سکان سازمان پارک ها و فضای سبز را بدست می گیرد و اصغری نیز سکان مدیر عاملی سازمان میوه و تره بار را بدست خواهد گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :