آخرین عناوین

سه شنبه 17 شهريور 1394-16:38 کد خبر:15728

انتصاب در شبکه بهداشت :

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندورود تغییر کرد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندورود تغییر کرد.


به گزارش خزرخبر وبه نقل از میانخبر، طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر شهمن مزدرانی به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندورود منصوب شد.

دکتر محمد قربانی که از 29 بهمن سال 91 به‌عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندورود معرفی شده بود به یکی از مراکز بهداشتی درمانی در شهر ساری منتقل شد.

قربانی در مدت مسئولیت خود در این شهرستان اقدامات بسیار خوبی برای افزایش امکانات بهداشتی در شهرستان انجام داد که تکمیل مرکز بهداشتی درمانی شهر سورک از مهمترین کارهای وی بوده است.

دکتر شهمن مزدرانی که مسئولیت مرکز بهداشت و درمان میاندورود را پذیرفته است، کاندیدای دوره چهارم شورای اسلامی شهر ساری بود که در نهایت موفق نشد در جمع اعضای شورای شهر قرار گیرد.

در حکم دکتر مزدرانی آمده است:

جناب آقای دکتر شهمن مزدارانی

سلام علیکم

با اتکال به خداوند متعال و بنا به پیشنهاد معاون محترم بهداشتی دانشگاه و باتوجه به تعهد و تجربه حضرتعالی و به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و ردیف حقوقی به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندرود منصوب می‌شوید.

امید است در راستای سیاست‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید و با رعایت جوانب شرعی و قانونی و نظم و انضباط اداری و نظارت مداوم بر فعالیت پزشکان و نظام ارجاع خانواده شهری و روستایی و همچنین تلاش در جهت پویایی سلامت شهرستان و استفاده از نظرات کارشناسان و توجه به طرح تکریم ارباب رجوع در سایه حضرت ولی عصر (عج) موفق و مؤید باشید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :