آخرین عناوین

سه شنبه 17 شهريور 1394-21:57 کد خبر:15730

برگزاری مجمع عمومی انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی مازندران

مجمع عمومی انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرخبر،مجمع عمومی سالیانه انجمن شرکت های ساختمانی تاسیساتی مازندران در تاریخ 16 شهریور ماه با حضور مدیران و نمایندگان فعال و علاقمند به طرح های عمرانی در تالار شهاب ساری برگزار گردید.

بر اساس این گزارش مطابق معمول مجامع عمومی ،هیئت مدیره و بازرس انجمن شرکت ها عملکرد یکساله انجمن را ارائه داده و پس از بحث و تبادل نظر در موضوع دستور جلسه و موضوعات مبتلا به صنفی تصمیماتی در جهت پیشبرد اهداف انجمن اتخاذ نموده اند.

از جمله  موضوعات با اهمیت اقدام شایسته هیئت مدیره در دعوت از حمید سفیدگر بایی سرپرست معاونت فنی و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور تبیین سیاست در زمینه طرح های عمرانی بود که حسب درخواست هیئت رئیسه مجمع سفیدگر با بیانات مبسوطی در خصوص احیای سازمان مدیریت وبر نامه ریزی اثرات مؤثر و مفید این اقدام دولت تدبیر و امید را در ساماندهی بهتر طرح های عمرانی بویژه برنامه دولت برای تدوین نظام فنی و اجرایی کشور که در برگیرنده کلیه فعالیت های عمرانی اعم از طرح های عمرانی دولتی و پروژه های بخش خصوصی بود را به اطلاع همکاران انجمن رساند.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن نظام فنی و اجرایی کشور از ظرفیت و توانمندی شرکت های ساختمانی بویژه پیمانکاران دارای رتبه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اجرای پروژه های بخش خصوصی استفاده شود.

سفیدگر در پایان برای آبادگران در جهت آبادانی ایران عزیز آرزوی توفیق نمود.

 این مجمع با انتخاب دو تن از مهندسین به عنوان بازرسین مورد اعتماد انجمن  پایان پذیرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مهندس غمران
    چهارشنبه 18 شهريور 1394-7:25


    آقاي مهندس سفيدگر واقع يك نيروي كارامد و فني هستند و اميدواريم در انتخابات نظام موفق باشند. با وجود ايشان سازمان مديريت و برنامه ريزي جان تازه اي گرفته است و پيمانكاران استان به آينده كاري خود اميدوارتر شده اند.