آخرین عناوین

چهارشنبه 18 شهريور 1394-10:42 کد خبر:15731

در راستای بررسی وضعیت آب وفاضلاب شهرستان جویبار صورت گرفت:

نشست نماینده مردم قائمشهر در مجلس با مدیر وکارکنان امور آبفاشهری جویبار

به منظور بررسی آخرین وضعیت طرحهای آبرسانی و فاضلاب شهرستان جویبار، هادی حسینی نماینده  مردم قائم شهر،جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با مدیر و کارکنان امور آبفاشهری جویبار دیدار کرد.


به گزارش خزرخبر  و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، در این دیدار هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، جویبار،سوادکوه، سوادکوه شمالی  و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آب رسانی امری دشوار و پرمسئولیت است، گفت: به دلیل بالابودن سطح آبهای زیرزمینی ایجاد شبکه های جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای مازندران ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر اجرای پروژه های آب وفاضلاب تاکید و خواستار پیگیریهای لازم در این زمینه شد.

مدیر امور آبفاشهری جویبار نیز در این نشست، با بیان اینکه شهرستان جویبار دارای 40 هزار نفر و شهر کوهی خیل 3500 نفر جمعیت است، گفت: 5 هزار نفر از جمعیت روستایی نیز تحت پوشش این امور قرار دارد.

ابراهیم صالحی، با اشاره به اینکه شهرستان جویبار دارای 11 هزار مشترک و 16 هزار اشتراک آحاد است، گفت:  در این شهرستان 136 کیلومتر طول شبکه آبرسانی و 55 کیلومتر شبکه فاضلاب وجود دارد که 13هزار نفر از طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب  بهره مند هستند.

وی،  با بیان اینکه در مدول اول تصفیه خانه جویبار ظرفیت جمع آوری و تصفیه 5 هزار و 250 متر مکعب فاضلاب در روز را دارد،  اظهار داشت: در حال حاضر 3هزار متر مکعب در روز فاضلاب وارد تصفیه خانه این شهر می شود .

مدیر امور آبفاشهری جویبار، ادامه داد: در افق طرح این تصفیه خانه در مدول اول جمعیت30 هزار نفر را پوشش می دهد.

در پایان این نشست حسینی نماینده مردم قائم شهر،جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از روند فعالیتهای کارکنان امور آبفاشهری جویبار بازدید و در گفتگویی صمیمی از تلاش این مجموعه به ویژه در ایام تعطیل و پیک مصرف قدردانی کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :