آخرین عناوین

چهارشنبه 18 شهريور 1394-19:28 کد خبر:15737

اتفاقی عجیب ولی باورکردنی در شورای شهر ساری:

برخورد فیزیکی با ارباب رجوع در شورای شهر ساری/درگیری لفظی و اعتراض شدید در کمیسیون فرهنگی

برخورد فیزیکی یک عضو شورای شهر ساری با یک ارباب رجوع خبر ساز شد.


به گزارش خزرخبر، براساس شنیده ها یکی از اعضای شورای شهر ساری که مسئولیت مهمی دارد، در اقدامی عجیب و غیر قابل تصور اما باور کردنی با یک ارباب رجوع درگیری فیزیکی پیدا کرد.

براساس این گزارش و براساس شنیده ها، این ارباب رجوع چندین بار جهت پیگیری خواسته خود به شورای شهر و این عضو شورا مراجعه نمود که ظاهرا طاقت این عضو شورا به سر رسیده و با این ارباب رجوع درگیری فیزیکی پیدا نموده است.

به گزارش خزرخبر، این درگیری و جرو بحث با دخالت پلیس 110 و مأموران نیروی انتظامی به پایان رسید.

گزارشهای رسیده حاکی از آن است که ارباب رجوع مورد نظر، با حضور در دستگاه قضایی اقدامات لازم را جهت احقاق حق خود به عمل آورده و در حال پیگیری این موضوع می باشد.

اخبار تکمیلی به زودی منتشر می شود.

&&&  

درگیری این بار در کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری

باز هم در شورای شهر ساری و در کمیسیون فرهنگی درگیری حاشیه داری به وجود آمد

به گزارش خزرخبر و براساس شنیده ها ، محمد حسن محمدی کیادهی ، عضو با سابقه و حقوقدان شورای شهر ساری امروز در کمیسیون فرهنگی به خاطر برخی اقدامات و انتخابات غیر منطقی برخی اعضای شورا اعتراض شدیدی نموده است.

براساس این گزارش ، در چند روز اخیر شورای شهر ساری با حاشیه های فراوانی از سوی اعضای شورای شهر ساری در مورد انتخاب اعضاء جهت عضویت در کمیسیون های مختلف مواجه بوده است که این بار در کمیسیون فرهنگی موضوع بی ربط بودن تخصص اعضای جدید با کمیسیون مربوطه و نفوذهای پشت پرده برخی دست ها باعث بوجود آمدن اعتراض و حااشیه هایی شده است.

آنچه جای تعجب می باشد این است که اعضای طرفدار و حامی شهردار ساری در بین خودشان دچار اختلاف نظر و درگیری های فاحشی شده اند که این موضوع و اختلافات جز به ضرر شهردار و تیم خیلی خوب و جهادی او و شهروندان ساروی نمی باشد.

لازم به ذکر می باشد که این اعضای شورای شهر باید بدانند که در انتخابات بعدی مردم با رای دادن های منطقی خود،خیلی از موارد اعتراضی خود را به اعضای حاضر نشان خواهند داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :