آخرین عناوین

پنجشنبه 19 شهريور 1394-0:19 کد خبر:15739

انتصاب در ورزش سیمرغ:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان سیمرغ منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سیمرغ منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با حضور اسماعیل محمدی معاون پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سیمرغ معرفی شد.

در جلسه‌ای به همین منظور، ضمن تقدیر از زحمات محسن اکبری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان، علی قاسمی با حکم حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس جدید اداره تابعه در شهرستان سیمرغ معرفی شد.

از سوابق مدیریتی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان سیمرغ می‌توان به مدیریت اداره ورزش و جوانان در شهرستان‌های کردکوی به مدت سه سال، سوادکوه به مدت 10 سال و جویبار به مدت 12 سال اشاره کرد.

وی در نخستین گفت‌وگوی خود با خبرگزاری فارس در سیمرغ گفت: شهرستان سیمرغ از ظرفیت و استعداد بالای ورزشی برخوردار است و جوانانی بااستعداد دارد.

علی قاسمی اظهار کرد: جوانان شهرستان سیمرغ در دو رشته کشتی و فوتبال از استعداد خاصی برخوردار هستند که لازم است با برنامه‌ریزی‌های بهتری بتوانیم این استعدادها را مدیریت کنیم.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سیمرغ با اشاره به زیرساخت‌های موجود در این شهرستان، بیان کرد: سیمرغ به دلیل اینکه مدت زمان اندکی از شهرستان شدن آن می‌گذرد، لذا زیرساخت‌های ورزشی آن ضعیف باقی مانده است.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با همکاری مسئولان این شهرستان و ارائه و اجرای برنامه‌های جدید، شاهد ارتقای سطح ورزش سیمرغ در خور نام ورزشکاران و پهلوانان آن باشیم.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان سیمرغ پس از این جلسه از پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای سیمرغ بازدید و از نزدیک در جریان کار پروژه قرار گرفت.

به گزارش فارس، ورزشگاه شهدای سیمرغ 100 درصد پیشرفت فیزیکی و 98 درصد پیشرفت مکانیکی دارد که قرار است در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران افتتاح شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :