آخرین عناوین

سه شنبه 24 شهريور 1394-20:43 کد خبر:15763

اقدام جالب فرماندار فریدونکنار:

نام‌گذاری میدان‌های فریدونکنار به‌نام سوره‌های قرآن

فرماندار فریدونکنار با اعلام خبر برگزاری همایش بزرگ فعالان قرآنی در این شهرستان، گفت: نام‌گذاری برخی میادین و کوچه‌های شهر ساحلی و توریستی فریدونکنار به‌نام سوره‌های قرآنی در دستور کار فرمانداری قرار دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهرداد ابراهیمی در جمع نخبگان قرآنی شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه ارتباط جوانان با مساجد نباید قطع شود، اظهار کرد: بعضی مساجد در کنار برنامه‌های قرآنی و عزاداری و جشن‌ها، فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه توجه به نهج‌البلاغه باید فراگیر شود، تصریح کرد: باید قرآن را با ترجمه خواند و همه اقشار مختلف جامعه را نیز نسبت به این مهم ترغیب کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه باید در همه ارگان‌ها و منازل مردم، مساجد به نهج‌البلاغه توجه بیشتری شود، بیان کرد: گروه‌های تواشیح جملات حضرت علی در نهج‌البلاغه را در کارهای خود اجرا کنند.

وی ادامه داد: لازم است فعالان قرآنی و نخبگان قرآنی همه فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی و فرهنگی خود را با محوریت مسجد و نوجوانان و جوانان مسجدی انجام دهند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید شعار همدلی در همه فعالیت‌های قرآنی تحقق یابد، خاطرنشان کرد: حضور مردم در برنامه‌های دینی و قرآنی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه به جوانان فریدونکنار اعتماد و اعتقاد داریم، گفت: برای جوانان جامعه در حوزه‌های مختلف احترام خاصی قائل هستیم و باید زمینه حضور و فعالیت بیشتر این قشر از جامعه را در عرصه‌های گوناگون فراهم کرد.

وی با بیان اینکه باید ایران را به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل کرد، افزود: می‌توان با کار فرهنگی کشور را به مرکزی برای انتقال علوم قرآنی و اسلامی تبدیل کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: در کنار برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های مختلف ورزشی که ورزشکاران زیادی در سطوح گوناگون بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کنند، باید تواشیح و قرآن نیز مطرح شود.

فرماندار فریدونکنار از برگزاری همایش بزرگ فعالان قرآنی در فریدونکنار خبر داد و گفت: استفاده از قاریان محلی در جلسات شورای اداری شهرستان و همایش‌های دستگاه‌های اجرایی و نام‌گذاری برخی میادین و کوچه‌های شهر ساحلی و توریستی فریدونکنار به نام سوره‌های قرآنی در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :