آخرین عناوین

چهارشنبه 25 شهريور 1394-14:16 کد خبر:15764

قابل توجه مردم مازندران:

اطلاعیه شرکت آبفای شهری مازندران جهت خدمات دهی بهینه به مردم

ارائه کلیه خدمات آبفای شهری مازندران به مردم از طریق سایت الکترونیکی میسر شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، برار زاده با اعلام خبر بالا افزود: این خدمات در دو بخش فروش انشعاب آب وفاضلاب و خدمات پس از فروش در قالب 22 خدمت تعریف شده است.

وی، با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه  به سایت شرکت آّبفاشهری مازندران و انتخاب لینک خدمات الکترونیکی مشترکین می توانند از این خدمات بهره مند شوند ادامه داد: درسمت چپ این صفحه لینکهای راهنمای خدمات الکترونیک مشترکین، فروش انشعاب آب وفاضلاب جدید، درخواست خدمات پس از فروش، پیگیری درخواست ، چاپ ویرایش اطلاعات، در صفحه اصلی نکات مهم در خصوص تکمیل فرم و در سمت چپ  لیست 22 خدمات پس از فروش، درج شده است.

معاون برنامه ریزی ومنابع انسانی آبفاشهری مازندران، تصریح کرد: در بخش راهنمای خدمات الکترونیکی مشترکین، اهداف ارایه 22 خدمت، تعریف هر خدمت، مدت زمان انجام کار، مراحل انجام و شرح اقدامات و گردش کار توضیح داده شد.

برارزاده ، ادامه داد: مشترکین جدیدی که متقاضی انشعاب آب و فاضلاب جدید هستند از طریق گزینه فروش انشعاب آب وفاضلاب جدید می توانند درخواست خود را ثبت و مراحل آن را تکمیل نمایند.

وی بیان داشت:  چنانچه مشترکین سابق، متقاضی دریافت خدمات پس از فروش می باشند گزینه درخواست خدمات پس از فروش را انتخاب کنند و برای اطلاع از روند درخواستهای قبلی بر روی گزینه پیگیری درخواست کلیک نمایند.

برار زاده ،  با بیان اینکه در سمت راست پنجره خدمات الکترونیکی 22 خدمت پس از فروش درج شده است، تصریح کرد: این خدمات شامل  واگذاری انشعاب آب ، واگذاری انشعاب فاضلاب، پاسخ به استعلام، تغییر کاربری انشعاب، تغییر مشخصات، تغییر واحد مسکونی ، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، تغییر قطر انشعاب، تفکیک کنتور، تغییر مکان  وسایل اندازه گیری، آزمایش کنتور، تعویض کنتور، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع آوری یا ادغام انشعاب، صورتحساب میان دوره،  بررسی صورتحساب، اعلام کارکرد کنتور، مشاهده سوابق، امکان پرداخت صورتحساب، پیشنهادات و بررسی شکایات و درخواست قرار ملاقات می باشد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای شهری مازندران، ضمن تاکید بر اینکه اطلاعات درج شده از سوی مشترکین در این فرمها به صورت محرمانه  محفوظ می ماند، اظهار داشت: متقاضیان شماره تلفن همراه خود را به درستی درج نمایند زیرا در مراحل پذیرش، ارزیابی، برآورد و نصب، پیامکی از طریق سامانه پیام رسان برای مشترک ارسال می شود.

وی،  تصریح کرد: متقاضی در هر یک از این بخشها با تکمیل فرم مورد نظر و اطمینان از صحت موارد درج شده، گزینه تایید را انتخاب می کند.

برار زاده با بیان اینکه در پایان به  متقاضی کد رهگیری  داده می شود ، گفت: متقاضی کدرهگیری را چاپ و برای پیگیری امور آن را نزد خود نگهدارد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران ادامه داد: امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده توسط متقاضی در لینک چاپ و ویرایش اطلاعات  وجود دارد.

برارزاده ، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک این خدمات علاوه بر شهر ساری درسایر شهرهای استان نیز ارایه می شود.

بر اساس این گزارش،افرادی که موفق به دریافت خدمات از طریق سایت شرکت آبفای شهری نشده اند و یا دچار مشکلی شده اند می توانند در تماس با واحد روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران با تلفن 33214680 نسبت به حل مشکل خود اقدام نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :