آخرین عناوین

جمعه 27 شهريور 1394-10:37 کد خبر:15768

تشکیل جلسه ستاد استقبال از رییس جمهور به ساری:

سفر رییس جمهور به مازندران قطعی شد/با گرفتن نامه از مردم مخالفیم

قائم مقام معاون اجرائی رئیس جمهور  گفت:روحانی بر حفظ کرامت انسانی در سفرهای استانی خود تاکید دارد.


به گزارش خزرخبر،قائم مقام دوم معاون اجرائی رئیس جمهور گفت : دکتر روحانی بر حفظ کرامت انسانی در سفرهای استانی خود تاکید دارد.

محمدرضا صالحی در جلسه ستاد استقبال از رئیس جمهور که در محل فرمانداری ساری برگزار شد ، با تاکید بر اینکه مازندران در شمال کشور محوریت دارد و در صورت پیشرفت مازندران ، استان های گیلان و گلستان هم پیشرفت خواهند کرد ، افزود : سفر روحانی به مازندران در نیمه دوم مهر ، سفر دولت نیست بلکه کاروان تدبیر و امید و سفر شخص رئیس جمهور است.

وی ادامه داد : در دولت احمدی نژاد 211هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی وعده داده شد که تنها 67هزار میلیارد تومان آن تحقق یافت.

فرماندار سابق گرگان قبل از جدائی استان گلستان از مازندران با اشاره به اینکه 18 سال طول می کشد وعده های احمدی نژاد در سفرهای استانی تحقق یابد ، اظهار داشت : احداث 8 چشمه توالت در پارک فلان شهرستان در سفر رئیس جمهور قبل مصوب شده بود که این در شان دولت نیست.

صالحی ادامه داد : بالای 70درصد از وعده های روحانی در سفرهای استانی تا به امروز تحقق یافته است و ایشان به وعده های دروغین و غیرکارشناسی اعتقادی ندارد.

مسئول دفتر سفرهای استانی دکتر روحانی با تاکید بر اینکه مرکز هر استان ، برادر بزرگ تر یا پدر دیگر شهرستان های آن استان محسوب می شود ، افزود : شکست استان مازندران و غرب و شرق گفتن به نفع مازندران نیست .

وی در مورد نامه های مردم در سفرهای استانی دکتر روحانی گفت : به شدت با دادن و گرفتن نامه در سفر رئیس جمهور مخالفیم و به همین دلیل سامانه سامد و شماره تلفن 111 یک روز قبل و یک روز بعد از سفر رئیس جمهور به مازندران برای مردم استان فعال می شود تا درخواست آنها ضمن تحویل کد رهگیری به دستگاه های مرتبط ارجاع داده شود.

صالحی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور با دویدن مردم به دنبال خود در سفرهای استانی مخالف است ، افزود : وعده دیدار مردم مازندران با دکتر روحانی در محل سخنرانی ایشان باشد .

وی با بیان اینکه سفرهای دولت تدبیر و امید سفر اخلاقی ، مردمی و  حفظ کرامت انسانی است ، ادامه داد : به جز طرفداران یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که کماکان بادکتر روحانی عناد دارند بقیه هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری همسو و همراه دولت هستند و پیشنهاد می شود از ظرفیت آنها در ستاد مردمی استفاده شود.

صالحی با تاکید بر اینکه برای دولت ، پروژه های اولویت داده شده از سوی استاندار مهم است و در دستور کار قرار می گیرد ، افزود :  تیم حفاظت دکتر روحانی یکی از بااخلاق ترین ها بعد از انقلاب می باشد و سعی کرده اند کرامت اصحاب رسانه و مردم را به بهترین نحو حفظ کنند.

وی تصریح کرد : ترتیب سفرهای استانی رئیس جمهور به معنی تقدم استانی بر استان دیگر نیست .

قائم مقام دوم معاون اجرائی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور در تمام سفرهای استانی تنها در مرکز آن استان سخنرانی می کند ، اظهار داشت : تمام برنامه های رئیس جمهور در سفرهای استانی مشابه هم است و در سفر به مازندران برنامه ای نسب به سفر های دیگر اضافه یا کم نخواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :