آخرین عناوین

جمعه 27 شهريور 1394-10:44 کد خبر:15770

اقدام عجیب اداره راه و شهر سازی مازندران!!؟؟

تعطیلی یک پروژه ملی در چالوس با ۹۵ درصد پیشرفت/انتقاد شدید فرماندار چالوس از اداره راه مازندران

فرماندار چالوس با اشاره به پروژه ملی پل و تونل شهری چالوس گفت: این پروژه با 95‌ درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فرمانداری چالوس محمد‌ناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به پروژ‌ه‌های عمرانی این شهرستان، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی به‌تعهدات خود در زمینه اتمام پل و تونل شهری چالوس و پل سردآبرود عمل نکرد.
وی افزود: از آنجایی که تنها پنج درصد از باقی‌مانده پایان پل و تونل شهری چالوس به‌دلیل نداشتن اعتبار تعطیل شد، خواستار تسریع در اجرا و اتمام این به‌دلیل نداشتن اعتبار طرح هستیم.
فرماندار چالوس با اعلام اینکه توزیع اعتبارات سال‌جاری آغاز شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت اعتباری دستگاه‌های اجرایی مشخص شد از مدیران ادارات و نهادها می‌خواهیم تا تخصیص اعتبارات را پیگیری کرده و برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره اهتمام کنند.
وی با تأکید بر اینکه رؤسای ادارات حق شرکت در جلسات انتخاباتی نامزدهای مجلس را ندارند، بیان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه مدیران خود مجری برگزاری انتخابات هستند، بنابراین رؤسای ادارات و نهادها حق ندارند امکانات دولتی را در اختیار هیچ‌کدام از کاندیداها قرار دهند.
زندی از برخورد قاطعانه دستگاه قضایی و وزارت کشور با متخلفان در حوزه انتخابات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه از هم‌اکنون فعالیت‌های تبلیغاتی بعضی از نامزدها شروع شد، لذا ادارات و نهادها اجازه ندارند له یا علیه فردی به تبلیغات بپردازند.
وی با اشاره به برنامه‌های اخیر شهرستان چالوس، ادامه داد: برگزاری جشنواره زوج‌های خوشبخت و دوره‌های آموزشی سلامت برای کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌هایی است که کمیسیون امور بانوان استانداری مازندران و فرمانداری چالوس در نظر دارد و نیازمند حمایت مدیران در این زمینه است.
فرماندار چالوس با اعلام انتصاب خواجه کجوری به‌عنوان بخشدار مرزن‌آباد، گفت: طهمورث مختاری نیز به‌عنوان مشاور سیاسی، اجتماعی فرمانداری چالوس معرفی می‌شود

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :