آخرین عناوین

جمعه 27 شهريور 1394-11:9 کد خبر:15772

با برگزاری انتخابات صورت گرفت:

هیئت رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل مازندران معرفی شدند

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل در مازندران معرفی شدند.


به گزارش خزرخبر، انتخابات هیئت رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل در مازندران با حضور دبیر انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور در محل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

در این انتخابات رستم زرودی، حمید فاضلی، سید حسین ساداتی، فرزاد عباس‌نژاد، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، حسن خداوردی، مهدی ایزدی به عنوان نفرات اصلی و نیز حسین‌علی محمدی و محمدرضا حبیب‌زاده نیز به عنوان بازرس انجمن معرفی شدند.

رستم زرودی به عنوان فردی که بیشترین رای را در این انتخابات کسب کرد نیز در گفت‌وگو با فارس نیز اظهار کرد: اولین انتخابات انجمن علمی پدافند غیرعامل در مازندران با حضور اساتید دانشگاه در ساری با حضور مهدی بی‌طرفان دبیر انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: 50 نفر به عنوان عضو این انجمن در استان بودند که 10 نفر در این انتخابات شرکت کردند که پنج نفر به عنوان اعضای اصلی در این انتخابات حائز اکثریت آراء شدند.

عضو انجمن علمی پدافند غیرعامل مازندران درباره فعالیت این انجمن در استان و کشور نیز گفت: این انجمن در حوزه‌های مختلف نظری، کمک به مدیریت در حوزه سایبری و نیز بهره‌گیری از دانش روز دنیا در استان تشکیل شد و قرار است در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی ورود پیدا کنند.

وی درباره انتخاب رئیس و سایر اعضای انجمن گفت: این انجمن دارای پنج کمیته و 15 کارگروه است که پس از تشکیل جلسات با حضور اعضا روسای انجمن نیز انتخاب و معرفی می‌شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :