آخرین عناوین

دوشنبه 30 شهريور 1394-10:50 کد خبر:15778

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اعلام کرد:

کنترل و نظارت از مجاری عرضه سوخت 50 درصد افزایش داشته است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: کنترل و نظارت از مجاری عرضه سوخت 50% افزایش داشته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی منطقه ساری: حسینعلی طالبی از کنترل ونظارت در گروه واکیپ های مختلف از مجاری عرضه سوخت در سطح منطقه ساری بصورت شبانه روزی خبر داد .

طالبی در جمع بازرسین ضمن ارائه خلا صه گزارش عملکرد عنوان کرد : یکی از شاخص های عملکرد منطقه ساری در بخش کنترل و نظارت است که به منظور رضایت مندی هم استانی ها و مسافرین می باشد. که در طی 2 سال اخیراقدامات موثر ی صورت پذیرفت .

وی  ادامه داد : نظارت بر عملکرد جایگاه ها و فروشندگی ها و پیمانکاری و مصرف کننده گان عمده به منظور توزیع فرآورده سالم و مطابقت کمی  و کیفت با حواله دریافتی مشتریان اعمال شد.که به صورت شبانه روزی و مستمر بازدید می شود

مدیر منطقه ساری : رشد چشم گیر در کنترل و نظارت از بر نامه ریزی صحیح و تلاش همکاران پر تلاش در واحد های مختلف خصوصا پایگاه مقاوت بسیج شهید صدر منطقه ساری دانست .

این مسئول با بیان اینکه گزارشات مردمی به صورت کتبی  و از پیام  گیر سامانه  هوشمند و همچنین از سامانه پیا م گیر  شکایت مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تکمیل فرم شکایات و نیز از طر یق نواحی جمع آوری می شود. گفت : رسیدگی به شکایت توسط  بازرسین پس از جمع آوری مدارک و مستندات در کمیته تخلفات منطقه  طرح شده و متخلف به جریمه های متناسب با جرم طبق آئین نا مه محکوم می شوند .

در پایان طالبی گفت : همکار مردم شریف استان در کشف تخلفما بر آن داشت  تا در مقا م پاسخگویی  بر آئـیم  لذا جهت تسهیل ارتباط با مشتریان و مخاطبان شماره تماس سامانه پیام گیر منطقه ساری 33270140-011 و سامانه پیام گیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران 09627 جهت دریافت شکایات و نظرات مردمی به صورت  شبانه روزی در خدمت هم وطنان می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :