آخرین عناوین

جمعه 10 مهر 1394-9:44 کد خبر:15814

مديرعامل سازمان فاوا شهرداري ساري خبر داد:

ساري كارت آماده ارائه خدمات به شهروندان

مدير عامل سازمان فاوا، از آماده بودن پروژه ساري كارت و كارت شهروندي جهت ارائه خدمات به شهروندان درسطح شهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري، عليرضا عظيمي از بازديد دستگاه هاي ساري كارت تعبيه شده بر ناوگان حمل و نقل سطح شهر خبر دادو گفت : با توجه به شروع فعاليت كارت شهروندي روز دوشنبه تاريخ 94/6/29 به همراه مديرعامل سازمان تاكسيراني بازديدي را در سطح شهر به صورت ميداني از تمامي تاكسي هاي مجهزشده به دستگاه هاي ساري كارت داشتيم و ساعاتي را در كنار رانندگان تاكسي ها به بررسي نحوه استفاده از دستگاه هاي كارت خوان و رضايتمندي آنها نسبت به اين دستگاه ها پرداختيم كه به لطف و شكرانه خداوند مشكل خاصي در جهت استفاده از اين پروژه مشاهده نگرديد.

وي افزود : قريب به ۳هزار تاكسي در ناوگان حمل و نقل شهري  مجهز به دستگاه هاي كارت خوان شهروندي شده اند و آماده هرگونه خدمات رساني به شهروندان عزيز مي باشند.

اقدامات مختلفي را در خصوص پروژه ساري كارت در دست اقدام داريم كه به همين منظور برنامه هايي را درجهت توسعه و استفاده از كارت هاي شهروندي به منظور منافع شهروندان مشخص گرديد كه از جمله آنها برنامه هاي فرهنگي است كه باحمايت هاي جناب آقاي معيل معاون محترم فرهنگي شهرداري ساري و رئيس كارگروه فرهنگي كارت شهروندي در دست اقدام و پياده سازي است.

مدير عامل سازمان فاوا گفت : در بحث استفاده از دستگاه هاي ساري كارت سعي شده است از دستگاه هايي استفاده شود كه هم رانندگان و هم شهروندان بتوانند راحتي بيشتري را در ارئه خدمات و سرعت دريافت تراكنش ها داشته باشند.

عليرضا عظيمي اظهار داشت : اگر دستگاهي داراي نقص فني است فضايي را با هماهنگي سازمان تاكسيراني در نظر گرفته ايم كه آمادگي خدمات رساني در لحظه را داريم كه رانندگان با مراجعه بتوانند خدمات بيشتري در اين راستا دريافت نمايند.

وي خاطر نشان كرد : برخي از مسائل در زمان بازديد ازقبيل نحوه استفاده و كارآيي دستگاه ها وجود داشت كه تذكرات و راهنمايي هاي لازم درجهت استفاده بهتر رانندگان از دستگاه ها براي ارائه خدمات به شهروندان مركز استان داده شد.

عظيمي با اشاره به شروع فصل مدارس گفت : اقداماتي جهت ارائه خدمات ويژه به دانش آموزان عزيز جهت استفاده از ساري كارت در نظر گرفته شده است كه پس از بررسي هاي كارشناسي شده متعاقبا اعلام مي گردد.

مدير عامل سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري گفت : با توجه به هماهنگي هاي بعمل آمده با سازمان تاكسيراني تمامي دستگاه ها در ساعاتي كه تاكسي ها به مردم خدمات ارائه مي كنند روشن وآماده هرگونه خدمتگزاري مي باشند و در صورت هرگونه مشكل جهت استفاده از اين دستگاه ها سرويس پشتيبان لحاظ شده كه اين سرويس نيز بر اساس ساعت فعاليت تاكسي ها فعال است.

وي به اقدامات بعدي پروژه كارت شهروندي اشاره كرد و افزود : پروژه ساري كارت ادامه خواهد داشت و برنامه هاي بلند مدتي را در اين زمينه مورد بررسي و مطالعه قرار داديم  كه جا دارد از جناب آقاي مهندس عبوري شهردار محترم مركز استان تشكر كنم كه با جديت تمام تاكيد بر اجرايي شدن همه پروژه ها در اين زمينه را داشته اند تا شهروندان بتوانند از خدمات كارت شهروندي ساري كارت همانند ديگر شهرهاي بزرگ كشور بهره گيرند.

انتظار ما از شهروندان اين است كه با حمايت از اين اقدام بزرگ و موثر توسط شهرداري مارا جهت انجام هرچه بهتر و ارائه خدمات بيشتر ياري نمايند.

مدير عامل فاوا شهرداري بيان كرد : در صورت بروز هرگونه مشكل در رابطه با كارت شهروندي و دستگاه هاي كارت خوان شهروندان عزيز مي توانند با شماره تماس ۳۵۰۹۵ مركز ارتباط شهروندي در حوزه خدمات الكترونيك در ساعات اداري با سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري ارتباط برقرار كنند و يا هرگونه مشكل موجود جهت پرداخت كرايه، كد تاكسي را به سامانه پيامكي۳۰۰۰۲۲۳۶۳۶ ارسال كنند و همكاران پشتيبان ما بعد از رسيدگي نتيجه را اطلاع رساني خواهند كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :