آخرین عناوین

جمعه 10 مهر 1394-9:58 کد خبر:15815

روابط عمومي سازمان فاوا شهرداري ساري خبر داد:

جلسه هم انديشي كارت شهروندي

برگزاری جلسه هم اندیشی در جهت فرهنگ سازي و اطلاع رساني كارت شهروندي، بین سازمان فاوا شهرداري ،سازمان تاكسيراني و مجموعه بانك انصار .


به گزارش  خزرخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري، جلسه مشترك في مابين سازمان فاوا شهرداري ،سازمان تاكسيراني و مجموعه بانك انصار برگزار گرديد.

براساس این گزارش، در اين جلسه  به منظور توسعه و گسترش فعاليت ها و همكاري هاي في مابين در راستاي فرهنگ سازي و بستر سازي مناسب براي ارائه خدمات به شهروندان در جهت استفاده از كارت شهروندي برگزار و چالش هاي موجود را مورد بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 عليرضا عظيمي مدير عامل سازمان فاوا شهرداري ساري با تبريك به مناسبت عيد قربان وغدير و تشكر از دو مجموعه سازمان تاكسيراني و بانك انصار گفت:انصافا و بحق اين مجموعه ها از تمام ظرفيت هاي خود در راه اندازي اين پروژه در جهت كمك به سازمان فاوا بكار برده اند و تاثيرات اين تلاش ها را در استفاده مردم از كارت هاي شهروندي مي توان ديد.

وي با توجه به تشكيل كارگروه فرهنگ سازي كارت شهروندي در شهرداري ساري گفت: محتواها و طرح هاي جديدي را آماده كرده ايم كه با تاييد معاون محترم فرهنگي شهرداري ساري انشاالله در سطح شهر به اكران خواهد رسيد.

 ايشان به بحث اطلاع رساني هاي خرد و كلان در تمامي سامانه هاي تجهيز شده اشاره كرد و گفت:مسافران علاوه بر طي مسير در تاكسي ها و اتوبوس ها مي توانند با استفاده از كارتكس هايي كه در آنها تعبييه مي شود از مزايا و نحوه استفاده از كارت شهروندي آگاه و مطلع شوند.

مدير عامل فاوا شهرداري بيان كرد:در صورت بروز هرگونه مشكل در رابطه با كارت شهروندي و دستگاه هاي كارت خوان شهروندان عزيز مي توانند با شماره تماس ۳۵۰۹۵ مركز ارتباط شهروندي در حوزه خدمات الكترونيك در ساعات اداري با سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري ارتباط برقرار كنند و يا هرگونه مشكل موجود جهت پرداخت كرايه، كد تاكسي را به سامانه پيامكي۳۰۰۰۲۲۳۶۳۶ ارسال كنند و همكاران پشتيبان ما بعد از رسيدگي نتيجه را اطلاع رساني خواهند كرد.

 مدير عامل بانك انصار در ادامه از روند خوب اجراي اين پروژه ياد آور شد و گفت : تجهيز حدود ۳هزار تاكسي كار خيلي راحتي نيست كه يكي از شاخص ترين قسمت اين پروژه مي باشد.

در ادامه متذكر شد، طي بررسي هاي بعمل آمده از ۹۵تاكسي كه مورد بازديد و بررسي قرار گرفته فقط دو مورد به دليل عدم نگه داشتن شارژ دستگاه ها دچار نقص فني بوده اند كه با هماهنگي هاي لازم خواستار رفع آن شديم.

 ايشان بحث فرهنگ سازي عمومي را مد نظر قرار داد و تصريح كرد:فرهنگ سازي عموم با توجه به پتانسيل موجود در شهرداري مركز استان از جمله انتظاراتيست كه ما از اين سازمان داريم.

 ما كارهاي فراواني را در بحث فرهنگ سازي در دست اقدام داريم كه از جمله آنها مي توان به آموزش برخي از نيروهاي خدماتي بانك جهت فروش و توضيح در مورد نحوه استفاده از كارت هاي شهروندي عنوان كرد.

 مدير عامل سازمان تاكسيراني نيز يكي از اصلي ترين موضوعاتي كه مورد اهميت است گفت:دو نرخي شدن كرايه ها در سطح شهر براي كساني كه از كارت شهروندي استفاده ميكنند جز مسائلي است كه بايد مدنظر قرار گيرد.

 فضل الله نژادتصريح كرد: اين سازمان آمادگي كامل خود را براي حمايت و همكاري هاي لازم در جهت ارائه به شهروندان در اين زمينه اعلام كرد و افزود: رانندگاني كه از دستگاه هاي كارتخوان ساري كارت استفاده ميكنند و تراكنش هاي استانداردي داشته باشند اين سازمان از آنها به عنوان راننده نمونه ياد خواهد كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :