آخرین عناوین

جمعه 26 ارديبهشت 1393-22:31 کد خبر:162

انتقاد امام جمعه بابل از جشنواره بهار نارنج

امام جمعه بابل به جشنواره ملی بهار نارنج در این شهر اشاره و گفت: جای بسی تاسف است برخی‌ها با ایجاد حواشی، بابل را انگشت نما کرده و صدای مردم را درآوردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ،حجت الاسلام روحانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه اقتدار و صلابت ملی باید در مذاکرات ژنو حفظ شود، افزود: ملت ایران اجازه نمی‌دهد دشمنان به حریم هسته‌ای و علمی کشور تجاوز کنند.

وی به جشنواره ملی بهار نارنج در بابل اشاره کرد و اظهار داشت: جای بسی تاسف است برخی‌ها با ایجاد حواشی، بابل را انگشت نما کرده و صدای مردم را درآوردند.

روحانی تصریح کرد: عطر بهار نارنج از سیر وجود ائمه معصومان است و چه خوب بود برگزاری این جشنواره با اعیاد اسلامی رجب و شعبان گره خورده و حدود موازین شرعی نیز رعایت می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دین عزا نیست و در درون خود شادی نیز دارد اما برخی‌ها نباید به بهانه ایجاد نشاط و شادی از حریم و حدود الهی تجاوز کنند چرا که اینجا بابل شهر دارالعباد و دارالمومنین است.

روحانی افزود: بسیار شرمنده شدم از اینکه مردم شهرهای دیگر استان با بنده تماس گرفته و گله‌مند بودند از اینکه چرا این جشنواره با حاشیه‌های زیادی همراه بوده و حدود شرعی رعایت نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :