آخرین عناوین

شنبه 27 ارديبهشت 1393-15:49 کد خبر:164

پست جدید فرماندار ساری

فرماندار ساری رییس هیات کشتی ساری شد

طی حکمی از سوی رییس هیات کشتی مازندران،فرماندار ساری رییس هیات کشتی مرکز استان مازندران شد.


به گزارش خزر خبر، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی انجمن پیشکسوتان کشتی شهرستان ساری از انتصاب جواد واحدی فرماندار این شهر به عنوان رئیس هیئت کشتی مرکز مازندران خبر داد.

 شعبان وفایی نژاد گفت: طی حکمی از سوی اصغر ثمربخش رئیس هیأت کشتی مازندران ، فرماندار ورزش دوست مرکز استان به عنوان رئیس هیئت کشتی این شهر انتصاب تا شاهد احیای کشتی ساری باشیم.

وی افزود : واحدی از جمله مدیران ورزشی و کارآمد مرکز استان است که می تواند از تجربیات ارزنده مدیریتی خود برای کمک به کشتی ساری استفاده کند .

بر پایه این گزارش کشتی به عنوان رشته ای پرطرفدار در شهر ساری طی سالیان گذشته بنابردلایل متعدد دچار رکود و سقوط شده بود و این نیاز احساس می شد تا با تغییر مدیریت کشتی در این شهر و شوکی تازه در این رشته پرطرفدار و پرافتخار ورزشی شهر ساری ، ناکامی های گذشته به نوعی جبران شود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ج
    دوشنبه 29 ارديبهشت 1393-13:23


    به به واقعا بدرد کشتی میخوره نه فرمانداری ساری شاید برای پست فرمانداری رفت کشتی یاد بگیره به خیال خودش جایگزین های خودش ضربه فنی بکنه ولی نمیدونه در کشتی هم بدل وجود داره

    • ایمان
      يکشنبه 28 ارديبهشت 1393-17:59

      واقعا شاید به درد کشتی بخوره تا فرماندار ساری در مدیریت فرمانداری نمره ضعیفی گرفته این کاره میکنه تا شاید ورزشکاران کشتی گیر یه جورای هواش داشته باشند بگویند عجب فرمانداری نه بابا از این خبر ها نیست از ورزشی ها کمک نگیر به داد مردم ساروی ها برس هر چند تامدت کوتاه دیگر جابه جا خواهی شدچون فرماندار بسیار ضعیفی هستی نمره قابل قبولی نداری برای چی استاندار اینو نگه داشت

      • محمد
        شنبه 27 ارديبهشت 1393-22:36


        آفرین به رییس هیات کشتی مازندران-مدیر توانمندی را به سمت رییش کشتی ساری منصوب کرد-واحدی موفق باشی