آخرین عناوین

يکشنبه 28 ارديبهشت 1393-22:39 کد خبر:168

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

نگران آینده مسکن مهر شهرستان ساری هستم

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مهیا نبودن زیرساخت های لازم برای پروژه مسکن مهر ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید رمضان شجاعی اظهار داشت: برای سرنوشت پروژه مسکن مهر شهرستان ساری احساس نگرانی می کنم و به آینده آن خوشبین نیستم.

وی نشان کرد: هنوز زیر ساختهای اولیه این پروژه 2800 واحدی مهیا نشده است و دستگاه های مربوطه به تعهدات خود عمل نکرده اند.

شجاعی اظهار داشت: باتوجه به اینکه این پروژه تنها مجتمع مسکن مهر مرکز استان می باشد ولی با گذشت 8 سال هنوز استقبال مناسبی از این پروژه نشده و واحدهای بسیاری هنوز بدون متقاضی مانده است.

وی با بیان اینکه از ابتدا مخالف کلنگ زنی این پروژه بودم،تصریح کرد: در صورتی که بسترهای لازم برای حضور جمعیت کثیری که بعد از اتمام  این پروژه در واحدهای آن سکونت خواهند یافت،مهیا نشود بلاشک معضلات متعددی برای اهالی روستای میارکلا و ساکنان این پروژه مسکونی بوجود خواهد آمد.

شجاعی در ادامه افزود: پروژه مسکن مهر ساری آبروی مرکز استان می باشد و بایستی  زیر ساختهای لازم برای حضور همشهریانمان از قبیل  آّب،برق، فاضلاب،گاز،راه ،فضای آموزشی ،فرهنگی و ورزشی مهیا شود تا پس از استقرار برای ساکنان و اهالی منطقه به چالش تبدیل نشود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حل مشکلات و تسریع در خدمات رسانی به  این پروژه جلساتی را با مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهیم کرد تا دغدغه های موجود برطرف شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :