آخرین عناوین

شنبه 11 مهر 1394-9:43 کد خبر:16815

جمعه خونین جاده های مازندران:

دو تصادف هولناک با ۲۲ کشته و مجروح/ بازهم نیسان و تریلی!

 درجمعه ای که گذشت جاده های مازندران شاهد دو تصادف سنگین و مرگ آور بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جمعه ای که گذشت جاده های مازندران شاهد دو تصادف سنگین و مرگ آور بود،در نخستین سانحه  تصادف دو دستگاه اتوبوس با یک دستگاه نیسان در محور مواصلاتی هراز 16 مجروح برجای گذاشت.

جمشید نیک‌زاد؛رئیس هلال‌احمر شهرستان آمل با اشاره به اینکه دو دستگاه اتوبوس شب گذشته در محور مواصلاتی هراز با یک دستگاه نیسان برخورد شدیدی داشتند، اظهار کرد: این سانحه رانندگی در منطقه «پلمون» واقع در کیلومتر 80 محور هراز در بخش لاریجان اتفاق افتاد که در آن 16 نفر از سرنشینان خودروها دچار جراحت شدند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان آمل با بیان اینکه محور مواصلاتی هراز یکی از جاده‌های شریانی و مهم کشور است که در بیشتر روزهای سال در آن شاهد تصادف جرحی و فوتی هستیم، افزود: مصدومان این حادثه رانندگی توسط پایگاه‌های امدادرسانی پلور، گزنگ، کهرود و پایگاه اورژانس 115 محور مواصلاتی هراز به بیمارستان گزنگ منتقل شدند.

نیک‌زاد در پایان خاطرنشان کرد: این حادثه فوتی نداشت و شش مجروح به بیمارستان گزنگ انتقال داده شده و دیگر مجروحان توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال‌احمر و اورژانس 115 به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال داده شدند.

 تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو با دو تریلی در کمربندی قائم‌شهر

در حادثه ای دیگر  و در تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو با دو تریلی در کمربندی قائم‌شهر یک نفر در بیمارستان جان باخت.

ذکریا اشک‌پور؛سخنگوی مرکز اورژانس 115 مازندران از برخورد پنج خودرو سبک با دو تریلر در جاده کمربندی قائم‌شهر حدفاصل چهاره‌راه جویبار خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه تصادف شش مرد جوان 21، 24 ، 25 و 27 ساله مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس 115 مازندران اضافه کرد: برای انتقال مصدومان حادثه آمبولانس‌های پایگاه‌های یک، دو و سه به ماموریت اعزام شدند که بیماران را به مرکز درمانی ولی‌عصر منتقل کردند.

پس از انتقال مصدومان به مرکز درمانی ولی‌عصر یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :