آخرین عناوین

شنبه 11 مهر 1394-12:15 کد خبر:16816

مدیرعامل آبفای شهری مازندران خبر داد:

بازدید مدیرصنعت فاضلاب بلغارستان از تصفیه خانه فاضلاب بابلسر

بازدید مدیرصنعت فاضلاب بلغارستان از تصفیه خانه فاضلاب بابلسر به منظور تبادل تجربیات و اطلاعات.


به گزارش خزرخبر، مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات فاضلاب آبفاشهری مازندران از بازدید مدیرصنعت فاضلاب بلغارستان از تصفیه خانه فاضلاب بابلسر به همراه تعدادی از اساتید دانشگاهی، شهردار ورئیس شورای اسلامی این شهر خبر داد.

براساس این گزارش، دهقان هدف از این بازدید را تبادل دانش، تجربیات و اطلاعات در حوزه فاضلاب دانست و گفت: چگونگی استفاده از پساب و کمپوست حاصل از تصفیه خانه فاضلاب بابلسر در صنعت کشاورزی مورد توجه مدیر بلغاری بوده است.

وی، با اشاره به برخورداری 10 درصد جمعیت استان مازندران از طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب افزود:  تحریم های چند سال اخیر خرید قطعات و تجهیزات تخصصی الکترومکانیکال مورد نیاز برای ارتقا و یا احداث تصفیه خانه های فاضلاب را محدود ساخته است.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات فاضلاب آبفاشهری مازندران، به استقبال مدیر بلغاری برای تبادل تجارب بین بهره برداران فاضلاب دو کشور اشاره و تصریح کرد: این امر به اجرای بهتر طرحهای فاضلاب منجر می شود.

مدیر امور آب وفاضلاب شهری بابلسر نیز در حاشیه این دیدار گفت: مدول اول تصفیه خانه این شهر از سال 88 با ظرفیت جمع آوری 4هزار و 860 متر مکعب فاضلاب در شبانه روز به بهره برداری رسید.

علی اکبر محمدی رئیسی با بیان اینکه در حال حاضر 4هزار و 470 انشعاب در این شهر نصب شد، افزود: 4هزار و 432 خانوار از مزایای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب برخوردارند.

وی، میزان لوله گذاری فاضلاب در این شهر را 100 کیلومتر دانست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :