آخرین عناوین

يکشنبه 12 مهر 1394-8:38 کد خبر:16818

در شورا و شهرداری ساری چه می گذرد؟!

تکذیب شهردار و تایید عضو شورا؟!

مردم ساری نمی دانند تکذیب شهردار را قبول نمایند و یا تایید عضو شورای شهر را؟!


به گزارش خزرخبر،از چند هفته قبل خبرهایی مبنی بر کمک 100 میلیون تومانی و علی الحساب شهرداری ساری به تیم تکواندو ساری منتشر شد که باعث تعجب مردم و کارشناسان شد زیرا شهرداری ساری هیچ تیمی در لیگ برتر ندارد.

در پی انتشار این خبر،شهردار ساری خبر داشتن تیم لیگ برتری را تکذیب نمود اما عضو ورزشکار و جدیدالورود شورای شهر ساری با انتشار خبر تشکر تیم تکواندو شهرداری ساری از شهردار ساری در رسانه وابسته به این تیم ورزشی ،عملا شک و شبهه هایی را برای مردم و کارشناسان بوجود آورده است که آیا واقعا این تیم وابسته به شهرداری می باشد؟ و آیا واقعا این تیم در لیگ برتر حضور دارد؟!

شنیده های جدید حاکی از آن است که این تیم تازه تاسیس طی دو روز اخیر با عنوان تیم تکواندو شهرداری ساری در سالن ورزشی شرکت چوب و کاغذ مازندران تمرینات خود را آغاز کرده است که باز هم سوالات زیادی را برای مردم ساری بوجود آورده است که.....امیدواریم در این مورد شفاف سازی های لازم صورت گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • عباس
    جمعه 17 مهر 1394-18:41


    آقای محترم وظیفه تربیت بدنی را با شهرداری اشتباه نگیرید ، متولی ورزش شهر سازمان عریض و طویلی به نام تربیت بدنیست نه شهرداری ، تکلیف شهرداری در ماده 55 قانون شهرداری به وضوح آمده است . مگر تا کنون شنیده اید سازمان تربیت بدنی خیابانی را آسفالت کنه یا زباله حمل کنه و . . . را انجام دهد . واقعیت ها را بدون تعصب نگاه کنیم . اینجاست نه ورزش موفقی داریم ، نه شهری پویا و سر زنده . خدا به دادمان برسد

    • +عرشيا
      يکشنبه 12 مهر 1394-9:8


      مردم ساري بدانند عبوري داره تو چه اوضايي اينطور عالي كارميكنه هرچند كمك به تيم ورزشي بد نيست چون تمام اين تيم را فرزندان شهرمان ساري تشكيل ميده وعبوري تابحال به چندين تيم و ورزشكاركمك كرده