آخرین عناوین

پنجشنبه 16 مهر 1394-14:17 کد خبر:16834

در پي اهانت به جامعه خبري مازندران:

بيانيه مشترک انجمن رسانه های مجازی و خانه مطبوعات مازندران

در صورت عدم تمكين فرد خاطي ، نمايندگان خبرنگاران استان در انجمن رسانه های مجازی مازندران و خانه مطبوعات اقدام به پيگيري رسمي از مبادي قانوني خواهد نمود.....


خزرخبر: به دنبال انتشار پيامكي از افراد ناشناس در فضاي مجازي روز چهارشنبه مورخه پانزده مهرماه هزار و سيصد و نود و چهار تعدادي از شهروندان ساروي در مقابل پارلمان محلي شهر ساري متحصن شدند كه در ادامه حجت الاسلام سيد جلال صالحي با حضور در جمع متحصنين به سخنراني پرداخت
وي در بخشي از خطابه خود ، خبرنگاران را مورد ارزيابي قرارداده بود وبا استفاده از ادبياتي كه در شان جامعه خبري نيست اين افراد را افرادي مريض و مطبوعات را نيز مدفوعات خواند.

و خداوند مي فرمايد:

ن والقلم و مايسطرون

انجمن رسانه های مجازی مازندران و خانه مطبوعات استان ،بدون هيچ جانبداري از طرفين دعوي بدينوسيله اعلام مي دارد: هرگونه هتك حرمت نسبت به جامعه رسانه اي اعم از رسانه هاي مكتوب، ديداري، شنيداري و مجازي را محكوم مي نماييم و عذرخواهي خطيب جمعيت متحصن روز چهارشنبه مورخه 15/7/94 كه خبرنگاران را با ادبيات نامتعارف و غير اخلاقي مورد عتاب و اهانت قرارداد خواستاريم.
بديهي است در صورت عدم تمكين فرد خاطي ، نمايندگان خبرنگاران استان در انجمن رسانه های مجازی مازندران و خانه مطبوعات اقدام به پيگيري رسمي از مبادي قانوني خواهد نمود.

                                                    و من الله توفيق

                          خانه مطبوعات مازندران                    انجمن رسانه های مجازی مازندران

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :