آخرین عناوین

دوشنبه 20 مهر 1394-17:20 کد خبر:16838

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

افتتاح یکصد و یازدهمین جایگاه بنزین در ساری

یکصد و یازدهمین جایگاه سوخت بنزین در ساری افتتاح شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ،حسینعلی طالبی از افتتاح جایگاه سوخت بنزین حاج قاسم کلانتری  با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  در شهرستان ساری خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در این مراسم اظهار داشت: تامین،ذخیره سازی وانتقال از مهمترین وظائف شرکت ملی پخش فراورده های نفتی  بوده که درمسیر انتقال وتوزیع، حضور جایگاه های سوخت از مهمترین نقاط در تکمیل زنجیره خدمت رسانی به مردم شریف است .

وی افزود: ما شاهد افتتاح جایگاه سوخت رسانی حاج قاسم کلانتری که بیست و پنجمین جایگاه شهرستان ساری ویکصد و یازدهمین جایگاه استان مازندران هستیم.

طالبی ضمن ارائه آمار مصرف گفت : افزایش حدود دو درصدی مصرف CNG نشان از علاقمندی و همکاری  هم وطنان در استقبال از سوخت پاک و این توجه مردم  قابل ستایش است چرا که کاهش مصرف فسیلی ، نگاهی به نسل آینده خواهد بود

وی افزود :این پروژه در زمینی به مساحت پانصد  مترمربع در قالب جایگاه تک منظوره بنزین از سال 1393آغاز بکار کرد و با ظرفیت ذخیره سازی هشتاد هزار لیتر ،دارای 4تلمبه دو نازله بنزین می تواند همزمان 8خودرو را سوخت گیری نماید.

این مقام مسئول گفت: ایجاد اشتغال برای هفت نفر با  هزینه ای بالغ بر2/000/000/000 تومان در جنوب ساری و محیط شهری و پر جمعیت  توسط بخش خصوصی تجهیز و راه اندازی  شده است .

طالبی اظهار داشت: بحث تراکم و تردد خودرو ها  از نظر آلایندگی و ترافیک از فاکتور ها ی ایجاد این جایگاه بوده است، که بحمد ا... در محاسبه اولیه کاهش هزینه و ترافیک و آلایندگی را برای مردم این منطقه و شهر ساری در بر داشته است

در این مراسم شهرداران منطقه یک و دو مهندس عبوری و هاشمی و اعضای شورای شهر ساری شرکت داشته اند، جایگاه به دست مهندس عبوری برادر سه شهید بزگوار افتتاح شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :