آخرین عناوین

چهارشنبه 22 مهر 1394-16:24 کد خبر:16841

انتصاب در دستگاه قضایی مازندران:

معرفی دادستان جدید سوادکوه

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران،دادستان جدید سوادکوه معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در مراسمی رسول محمدی به عنوان دادستان جدید سوادکوه معارفه شد.

دادستان سابق سوادکوه در این مراسم با اشاره به وسعت و وضعیت خاص جغرافیایی شهرستان سوادکوه، گفت: محیط زیست و منابع طبیعی از مهم‌ترین حساسیت‌های مدیریتی در شهرستان سوادکوه است که حفظ و حراست از آن برای کاهش مشکلات زندگی آینده ضروری است.

پرویز بهمن‌نژاد ازهجمه‌های مختلف برای ساخت و ساز در عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: با همکاری مناسب منابع طبیعی شهرستان سوادکوه مقابله شدیدی با زمین‌خواران عرصه‌های طبیعی در سوادکوه انجام شده است.

دادستان سابق سوادکوه با بیان اینکه مردم شهرستان سوادکوه افرادی دیندار و ولایت‌مدار هستند و مشکلات قضایی برجسته‌ای را نداشتیم، خاطرنشان کرد: تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی مهم‌ترین مشکل قضایی شهرستان سوادکوه بوده است که با اقدامات انجام شده موفق به کاهش ان شدیم.

بهمن‌نژاد از تعامل با شهرداران شهر‌های سوادکوه برای مدیریت حاشیه رودخانه تالار سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: احداث کامل دیوار ساحلی باعث کاهش قابل توجه مشکلات مردم، شهرداری‌ها و مدیریت آب خواهد شد و خسارت 50 میلیارد تومانی سیل اخیر به دلیل عوامل انسانی رخ داده است.

وی با اشاره به مشکلات محور سوادکوه و عوامل تصادفات مختلف در این محور، گفت: فرهنگ رانندگی در کشور ضعیف است و تصادف اتوبوس ماه‌های اخیر در محور سوادکوه باعث خسارت 5 میلیارد تومانی شد.

براساس این گزارش، در ادامه این مراسم که با حضور رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد، رسول محمدی به عنوان دادستان جدید سوادکوه معرفی شد و از زحمات دادستان سابق که به بابلسر منتقل شد، تقدیر شد و همچنین در این مراسم از علیرضا قربانی که سابقه فعالیت 33 ساله در دادگستری سوادکوه داشت و بازنشسته شده بود نیز با اهدای لوح تقدیر تشکر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :