آخرین عناوین

چهارشنبه 22 مهر 1394-17:53 کد خبر:16845

انتصاب در سپاه استان:

فرمانده جدید سپاه نوشهر منصوب شد

فرمانده جدید سپاه ناحیه نوشهر، منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مرتضی رمضانی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه خود در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: با توجه به فضایی که در حوزه گردشگری غرب مازندران و به‌ویژه شهرستان نوشهر که یکی از پرترافیک‌ترین شهرستان‌ها در زمینه حضور مسافران و گردشگران است بحث جهاد فرهنگی در این شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی در قالب پایگاه‌های مقاومت بسیج که یکی از محیط‌های اصلی در نبرد با تهاجم‌ فرهنگی است متمرکز می‌شود و قطعا این برنامه‌ها نیز مردم محور انجام می‌شود.

فرمانده جدید ناحیه سپاه نوشهر، توجه به اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های محوری سپاه نوشهر دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند و بنابراین در همین راستا از تمامی نخبگان و افراد تاثیرگذار در این حوزه برای تحقق این امر مهم تلاش می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، بیان کرد: باید راه‌های نفوذ دشمن در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی را ببندیم و امروز نیاز است تا با آگاه‌سازی بیشتر مردم، مسئولان و همه دستگاه‌ها در سایه وحدت و هم‌دلی جمعی می‌توان جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

رمضانی با اشاره به اینکه ایام محرم بهترین فرصت برای این است که بتوانیم آرمان‌های امام حسین (ع) را بیش از پیش تبیین کنیم و با آگاهی رسانی بتوانیم جلوی  نفوذ فرهنگی دشمن را در بخش فرهنگی که به‌دنبال ضربه زدن به باورهای مردم هستند، گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی با حضور مردم بتوانیم در این مسیر و با دل بستن به مسائل درون کشور راه نفوذ اقتصادی را هم بر دشمن ببندیم.

به گزارش فارس، با حضور مسئولان شهرستانی و استانی سرهنگ مرتضی رمضانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه شهرستان نوشهر معرفی و از زحمات سرهنگ حکمت داجلری فرمانده سابق تجلیل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :