آخرین عناوین

سه شنبه 28 مهر 1394-10:3 کد خبر:16857

سکوت غیر موجه مخابرات مازندران تا کی!!!

قطع اینترنت پرسرعت و مشتری مداری از نوع مخابرات مازندران !

قطعی اینترنت پرسرعت مخابرات از روز گذشته در برخی از شهرهای استان، اعتراض جمعی از کاربران را به همراه داشته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز،در حالی مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات مازندران از صبح روز گذشته با قطعی و یا اختلال شدید روبرو هستند که پاسخگویی درستی درباره دلایل این قطعی صورت نمی پذیرد .

براساس این گزارش، مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات مازندران که در پی تبلیغات گسترده این شرکت موسوم به 2020 راغب به استفاده از این خدمات شده اند در کمال تعجب شاهد قطع و یا اختلال در مقاطع زمانی مختلف هستند .

قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است .

یکی از مشتریان اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران به شمال نیوز گفت : دلیل استفاده من از اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران ، حساسیت و اهمیت کارم بوده و بدلیل اینکه گمان می کردم این شرکت با توجه به حجم تبلیغات و گستردگی فعالیتش می تواند خدمات مطلوبتری به نسبت دیگر ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت ارائه کند مشتری آن شدم .

وی قطع بدون اعلام قبلی خدمات از سوی شرکت مخابرات را غیر قابل توجیه دانست و اظهار داشت: حساسیت کار من به نحوی است که قطع و یا اختلال دو روزه اینترنت پر سرعت آسیب های جدی به فعالیتم وارد می کند .

این شهروند مازندران افزود: در تماس با شرکت مخابرات مازندران اعلام نمودند که در حال تغییر سایت هستیم و ساعتی دیگر دوباره تماس بگیرید تا نشانی جدید سایت را به شما اعلام کنیم ، در حالی که برای احترام به مشتریان می بایست از قبل به آنان اعلام شده تا نسبت به جایگزینی اقدام کنند .

به هر ترتیب انتظار می رود شرکت مخابرات مازندران نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان همت گمارده و اصل مشتری مداری را سرلوحه کار قرار دهد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :