آخرین عناوین

يکشنبه 3 آبان 1394-17:31 کد خبر:16876

در ادامه ترمیم مدیریتی استاندار مازندران :

سرپرست اداره کل شهری استانداری مازندران منصوب شد

شهردار پیشین بابل به سمت سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مراسم معارفه سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران با حضور کارکنان حوزه شهری و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برگزار شد.

در این مراسم علی نبیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از همکاری و تلاش شهرداری‌های استان برای برگزاری مراسم باشکوه عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر کرد و گفت: مردم مازندران زیباترین جلوه‌های عاشورای حسینی را در شهرهای مازندران متجلی ساختند.

وی با اشاره به خدمات گسترده شهرداری‌ها و حساس بودن وظایف اداره کل شهری و شوراها، گفت: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و به همین دلیل مسئولیت ما در حوزه شهری و روستایی بسیار مهم و حساس است.

نبیان تاکید کرد: 58 شهرداری در مازندران اقدامات خوبی در حوزه فضای سبز، پسماند، نظارت بر ساخت و ساز در دوسال گذشته انجام داده اند ولی کافی نیست.

وی، خواستار نظارت بیشتر بر فعالیت شهرداری‌های مازندران شد و گفت: در حوزه شهرداری فعالیت‌ها و کارهای زیادی باید انجام شود هر چند در زمینه فضای سبز و پسماند اتفاقات خوبی در استان انجام شده است.

در پایان از زحمات محمدی تاکامی در زمان مسئولیت اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران تقدیر و فرهادعسکری به عنوان سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران معرفی شد.

*تكذيب استعفاي دو معاون استاندار مازندران

به گزارش خزرخبر و براساس شنیده ها ، دبير شوراي اطلاع رساني مازندران استعفاي دو معاون استاندار مازندران را شايعه خواند و از رسانه هاي استان خواست تا از انتشار اخبار ناموثق خودداري كنند .

براساس این گزارش، احمد مظفري در مورد شايعه استعفاي معاونين سياسي و امنيتي و منابع انساني استانداري مازندران گفت:هر دو معاون به فعاليت خود ادامه داده و هيچكدام استعفا نداده اند و جلسه ستاد اجرايي همايش منطقه اي ستاد انتخابات استانهاي سمنان ، گلستان و مازندران با حضور آقايان يونسي و خيريانپور امروز برگزار شد و معاون محترم سياسي پيگير برگزاري اين همايش مهم است كه در اواخر اين هفته در ساري برگزار مي شود.

مظفري تاكيد كرد: تغيير مديران در سيستم اداري يك روند عادي است و حاشيه سازي و انتشار اكاذيب به هيچ وجه به نفع استان نيست.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :