آخرین عناوین

دوشنبه 4 آبان 1394-0:37 کد خبر:16879

تغییرات مدیریتی در استانداری مازندران به مدیران کل هم می رسد؟؟

زلزله و پس‌لرزه تغییرات در استانداری مازندران/تغییرات چند مدیر کل در دستور کار؟؟!!!

برکناری و معرفی یک‌باره چند مدیرکل در استانداری مازندران بیش از آنکه شبیه یک تغییر باشد، به زلزله شباهت بیشتری دارد که پس لرزه های آن به تغییر چند مدیر کل نیز منجر خواهد شد..


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، روز پنج‌شنبه 30 مهرماه در سایت استانداری مازندران خبری که به دو خط هم نمی‌رسید با تیتر «مدیرکل سیاسی استانداری مازندران برکنار شد» توجه خیلی‌ها به‌ویژه اصحاب رسانه را جلب کرد.

در این خبر، فقط به حکم برکناری حسین حسن‌نژاد از سوی ربیع‌فلاح‌ استاندار مازندران اشاره و به همین بسنده شد، این تغییر تا حدی سریع و ‌یک‌باره صورت گرفت که حتی خبر 20:30 را هم به واکنش وا داشت، اخبار 20:30 که 30 مهرماه علت اقدام استاندار را نارضایتی از استقبال از رئیس‌جمهور خوانده بود، شب بعد در یکم آبان‌ماه چرایی این برکناری را تکذیب کرد.

امروز نیز بدون اعلام خبری مبنی بر برکناری یا تغییر در سطح دو اداره‌کل دیگر استانداری مازندران، به یک‌باره اخباری مبنی بر منصوب شدن دو سرپرست جدید در این بخش، روی خروجی سایت استانداری مازندران توجه همه را به خود جلب کرد.

تیترهای «سرپرست اداره‌کل شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب شد» و «سرپرست اداره‌کل اداری و مالی استانداری مازندران منصوب شد»، آن‌هم با انجام مراسم تودیع و البته به‌دور از چشم رسانه‌ها، همچون زلزله‌ای همه را متوجه خود کرد.

بر اساس این تغییرات، مرتضی ناصحی که پیش از این معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بود به سمت سرپرست اداره‌کل اداری و مالی استانداری مازندران، جایگزین سیدقاسم علوی شد.

همچنین در حکم دیگری از سوی ربیع‌فلاح‌ استاندار مازندران، فرهاد عسکری که پیش از این شهردار بابل بود، به سمت سرپرست اداره‌کل شهری و شوراهای استانداری مازندران، جایگزین محمدمهدی محمدی‌تاکامی شد.

شایعه استعفای حسن خیریان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و علی‌رضا یونسی‌رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز همچون پس‌لرزه تغییرات، در رسانه‌ها و محافل مختلف سیاسی و اجتماعی مازندران بر سر زبان‌ها افتاد.

در حالی‌که گفته می‌شود چنین استعفایی به‌صورت شفاهی اعلام شده و نوعی اعتراض به عزل و نصب‌های بدون مشورت و هماهنگی با معاونان مربوطه در چند روز اخیر است؛ اما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران با انتشار پیامی در سایت استانداری مازندران با تیتر «استعفای دو معاون استاندار مازندران تکذیب شد»، از رسانه‌ها خواست تا از انتشار اخبار ناموثق خودداری کنند.

احمد مظفری تاکید کرد که هر دو معاون به فعالیت خود ادامه داده و هیچ‌کدام استعفا نداده‌اند.

شنیده ها حاکی از آن است که مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران و چند مسئول دیگر در استانداری نیز،در لیست تغییرات و جا به جایی ها قرار دارند.

براساس این گزارش، هر چند که پس‌لرزه‌ عزل و نصب‌های اخیر ادامه می‌یابد اما امیدواریم این تغییرات در سطح مدیران ستادی استانداری مازندران با هدف گره‌گشایی از مشکلات استان مازندران و به نفع آحاد مردم این استان در بخش‌های مذکور باشد.

بر اساس شنیده ها،یکی از بخش های نظارتی و بازرسی کشور،طی چند روز اخیر نسبت به احضار و ....چند مدیر کل ضعیف مازندرانی در استان اقدام نمود که با توجه به تغییرات انجام شده توسط استاندار مازندران،احتمال تغییر این چند مدیر کل نیز دور از واقعیت نخواهد بود.

به زودی اخبارهای موثق تر و تکمیلی منتشر خواهند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :