آخرین عناوین

دوشنبه 4 آبان 1394-1:43 کد خبر:16882

رسانه های مجازی حاشیه ساز در دادگاه جوابگوی اعمال خود باشند:

برخی خبرنگارنماها رسانه را دستاویزی برای دلال بازی های خود قرار داده اند!

مدیر تیم خانه به خانه گفت:رسانه های مجازی که باب حاشیه سازی بر علیه خونه به خونه را باز کرده اند، باید بیایند و در دادگاه جوابگوی اعمال خود باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند اسپرت، جواد حسن زاده اظهار داشت: متأسفانه مسئولان این ویژه نامه قداست خبرنگاران زحمتکش مازندران را زیر سوال برده و این رسانه را دستاویزی قرار داده اند تا به دلال بازی های خود برسند.

وی در ادامه افزود: مسئولان این ویژه نامه، بدون در نظر گرفتن مصالح فوتبال بابل و مازندران سعی در تخریب باشگاه خونه به خونه مازندران دارند و احساس می کنیم اگر بیش از این سکوت کنیم و به دادگاه شکایت نکنیم به فوتبال بابل و مازندران ظلم کردیم.

حسن زاده با بیان اینکه میثم جهانی به چیزی چیز باج خواهی و منفعت طلبی فکر نمی کند گفت: این آدم که نمی دانیم به یکباره از کجا خبرنگار شده است در اولین جلسه تمرین این فصل، جلوی چند نفر به ما گفت: باید از ما بیشتر خبر بخواهید. به او گفتم منظورت را متوجه نشدم و او گفت باید غیر از خبر چیزهای دیگری نیز از ما بخواهید و باید بازیکن هم به تیم بدهیم.

وی ادامه داد:بنده به او گفتم کدام موقع دیدی در این سه سال به سرمربی تیم بازیکن تحمیل کنیم؟ما ابتدا سرمربی تیم را انتخاب می کنیم و سپس او هر که را خواست ما وظیفه داریم جذب کنیم،ولی جهانی خیلی راحت گفت: همچین چیزی نیست و شما اول باید بازیکنان را جذب کنید و سپس سرمربی تیم را انتخاب کنید!

حسن زاده اظهار داشت:سپس آنها چند بار از ما خواستند به دفتر ویژه نامه شان برویم که با توجه به شناختی که از آنها پیدا کرده بودیم همچین کاری نکردیم. پس از آن بود که دیدیم آنها شروع به سمپاشی بر علیه تیم کردند و تهدید کردند که می دانیم با شما چیکار کنیم!

مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با بیان اینکه نمی گذاریم منفعت طلبی و باج خواهی آنها ادامه یابد گفت: تا کی می خواهیم با حسادت و دشمنی مانع صعود یک تیم از این استان به لیگ برتر شویم؟ پارسال تا توانستند برای نساجی صفحه چیدند و امسال دست از سر خونه به خونه بر نمی دارند،به همین دلیل دیگر واقعاً مجبور شدیم سکوت را کنار بگذاریم و بر علیه این ویژه نامه به دادگاه شکایت کنیم.

حسن زاده در ادامه افزود: البته آنها دست به اقدامات زشت دیگری نیز در فوتبال مازندران زده اند که فعلا سکوت می کنم تا ببینم تا کجا می خواهند پیش بروند.

وی خاطر نشان کرد: فقط مانده ایم چطور روزنامه ای بزرگ و وزین مانند روزنامه خبر ورزشی اجازه می دهد هر کسی به راحتی ویژه نامه اش در یک استان را در دست بگیرد و برای تیم هایی که هزینه های سنگینی را برای موفقیت فوتبال یک استان و ایجاد شور و نشاط جوانان منطقه متحمل می شوند ایجاد حاشیه کند؟!

مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در خصوص اظهارات عجیب قاسم گرامی در مصاحبه با این ویژه نامه گفت: گویا این بچه خیلی چیزها را فراموش کرده است و یادش رفت اگر پیشرفتی در فوتبال داشته است مسببش باشگاه خونه به خونه بود.

جواد حسن زاده با بیان اینکه در جلسه ای که قبل از خرید امتیاز لیگ دسته اولی، با تمام بازیکنان فصل گذشته اتمام حجت کرده بودیم گفت: در آن جلسه به بازیکنان گفتیم اگر در لیگ دسته دوم ماندنی شدیم همه شما حضور خواهید داشت و مهران نجفی سرمربی شما خواهد بود که خوشبختانه رسانه ها مشروح آن جلسه را انعکاس هم داده بودند.

حسن زاده در ادامه افزود: در همان جلسه به بازیکنان گفتیم اگر امتیاز لیگ دسته اولی را خریدیم بسته به نظر سرمربی منتخب ماست و اوست که تشخیص می دهد کدامیک از بازیکنان می توانند با تیم باشند،پس ما تضمینی ندادیم و اعلام کردیم اگر هر بازیکنی از تیمی پیشنهاد دارد دریغ نکند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی اکبر میثاقیان انتخاب شد اولین جلسه تمرینی اش در ورزشگاه هفت تیر بابل را به تست گیری از بازیکنان فصل گذشته اختصاص داد و اتفاقاً در همان جلسه قاسم گرامی برخلاف سایر بازیکنان با لباس گرمکن آمد و به او گفتم چرا خودت را برای تمرین آماده نمی کنی و او گفت از مس رفسنجان رضایت نامه ندارم،بنده هم گفتم اگر رضایت نامه نداری پس برای چه به تمرین آمدی؟ هر موقع رضایت نامه داشتی در خدمت شما هستیم.

جواد حسن زاده با بیان اینکه سعی کردیم در زمینه جذب بازیکن اصول حرفه ای را رعایت کنیم گفت: هیچ وقت به خودمان اجازه ندادیم به سرمربی تیم بازیکن تحمیل کنیم، حتی اگر پیشنهاد دهنده از وصله تن خودمان باشد.

حسن زاده در ادامه افزود: این فوتبال باعث شد تا برای اولین و آخرین بار در زندگی مان روی حرف پدرمان حرف آوردیم و همین پدرم سفارش یکی بازیکنان را به ما کرد و ما برخلاف میل باطنی مان مجبور شدیم جواب رد بدهیم.

وی با بیان اینکه قاسم گرامی از همین تیم خونه به خونه مازندران راهی تیم لیگ برتری صبای قم شد گفت: کاری هم نداریم با تیم صبا با چه مبلغی قرارداد سه ساله بست ولی این بازیکن با ما قرارداد سه ساله داشت و تنها یک سال در خدمت این تیم بود، آیا بابت رضایت نامه اش فقط 15 میلیون تومان از صبای قم گرفتیم پول زیادی گرفتیم؟ آیا  کار ناحقی انجام دادیم؟ شاید بهتر است مردم در این خصوص قضاوت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بعضی رسانه ها وجدان خود را زیر سوال می برند و بعضاً ما را به تبانی با داور متهم می کنند. فقط همین را بگویم اگر ما اهل زد و بند بودیم فصل گذشته با چندین امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم می توانستیم به لیگ دسته اول صعود کنیم ولی سعی کردیم آخرت خود را به این چند روز دنیا نفروشیم، ما این کار را از نظر شرعی حرام می دانیم و کسانی که این عمل زشت را انجام می دهند انسان نیستند.

مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان گفت: یکی از رسانه های مجازی که ظاهراً حیات خلوت یکی از شکست خورده های چند سال اخیر فوتبال شمال کشور نیز می باشد چند صباحی است باب حاشیه سازی بر علیه خونه به خونه را باز کرده است، در این خصوص نیز بیکار نمی نشینیم و آنها باید بیایند و در دادگاه جوابگوی اعمال خود باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :