آخرین عناوین

سه شنبه 5 آبان 1394-8:45 کد خبر:16887

آخرین شنیده ها از تغییر فرمانداران:

فرماندار جویبار هم رفتنی شد؟!/رضا گنجي به كجا ميرود؟؟؟

شنیده های جدید از تغییر یکی دیگر از فرمانداران در آینده نزدیک حکایت دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از سلام صبح، این روزها استانداری مازندران روزهای ملتهبی راسپری میکند، حسن نژاد مدیرکل سیاسی خود را به حکم استاندار عزل شده میبیند و یونسی معاون سیاسی در حال مجاب شدن برای استعفای اجباری است.

در این بین رضا گنجی فرماندار جویبار ترجیح داده عطای فرمانداری را به لقایش بخشد و کار خود را بعنوان جانشین امدادخودرو یدک کشور ادامه دهد.

او که عضو ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بوده در اوضاع نابسامان مازندران سیاست را کنار نهاد و به صنعت پناه برد.

اما برای جایگزینی وی چند گزینه در میان هستند،مهم ترین گزینه ای که این روزها به صندلی فرمانداری جویبار نزدیک است

حسین زراعتی معاون فرمانداری محمودآباد است،ایشان برادر شیخ اصلاح طلب جویباری است که کارنامه ی مناسبی از خود در فرمانداری محمودآباد به جا گذاشته است.

آنچه این مهم را تقویت میکند کمرنگ شدن مخالفین سابق وی در استانداری است.

باید منتظر ماند و دید آیا ربیع فلاح این اصلاح طلب جوان و کاربلد را به سمت فرمانداری منصوب میکند یا هنوز قدرت مخالفین فلاح می چربد؟!

براساس شنیده ها، رضا گنجي که جوان با استعداد و البته باهوش جويباري است پله هاي ترقي را يكي يكي و بدون عجله مي پيمايد؛از شوراي شهر تا شهرداري سپس فرمانداري جويبار..

حقيقتا ميتوان دو صفت را به گنجي نسبت داد:مردم داري و عملگرايي.

امروز گنجي درحال پيمودن مسيري است كه آينده اش به زعم نگارنده كانديداتوري مجلس است،البته او نيك ميداند كه بايد مرحله مرحله خود رابه اين هدف بزرگ نزديك كند.

وي درحالي از سمت فرمانداري جويبار استعفا داد كه شنيده ها حاكي از حضور وي بعنوان معاون شركت امدادخودرو است،اما چه چيز فرماندار سابق را به استعفا سوق داد؟

گويي گنجي درحال بازي بزرگترين قمار زندگي خود است،عطاي فرمانداري را به لقايش بخشيد تا رياست ستاد دوست و مراد قديمي اش يعني ولي رعيت را بپذيرد...

گنجي براي دست يابي به هدف خود در قطعات پازلش فقط فرمانداري قائمشهر را كم دارد تا رزومه اي قابل توجه براي حضور در انتخابات مجلس ادوار آينده فراهم آورده باشد،پس اگر فرض را بر پيروزي يار و ياورش در انتخابات بگذاريم ،او به راحتي به سر منزل مقصود رسيده است.

در اين ميان بايد به نكته اي اشاره كرد كه خالي از لطف نيست و آن آينده فرمانداري جويبار پس از قبول استعفاي گنجي است؛درحاليكه كانديداي انتخابات به دنبال فرمانداري خسرو طالبي است،موضع دو نماينده فعلي نيز در خور توجه است:كمال عليپور در پي گزينه زراعتي است اما هادي حسيني ديگر نماينده اين شهر موضعي متفاوت اتخاذ كرده است،حمايت از گزينه كانديداي احتمالي يعني همان خسرو طالبي!!!

اما چرا؟؟جواب اينجاست كه سيدهادي حسيني فرض را بر اين گذاشته است كه كانديداي احتمالي تا پايان ماراتون انتخابات در صحنه نخواهد ماند،پس بهتر آن است كه با حمايت از نيروهاي مورد حمايت وي،آراي آنان را به سمت خود سوق دهد.اما بايد ديد آيا رعيت از حمايت خود در دوره گذشته آنهم به واسطه بزرگان بازرسي نشين،خيري ديده است كه اين دور هم از او حمايت كند يا خير؟!

در هر صورت اوضاع انتخابات هر روز پيچيده تر از روز قبل ميشود و بازيگران و بازيگردانان اين صحنه هر دم،برگ هاي برنده اي را رو ميكنند كه توازن قوا را هرچند براي مدتي كوتاه برهم ميزنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :