آخرین عناوین

سه شنبه 5 آبان 1394-17:25 کد خبر:16888

ادامه تغییرات در استانداری:

انتصاب نماینده استاندار مازندران در شورای آموزش و پرورش

شنیده ها حکایت از انتصاب نماینده استاندار در شورای آموزش و پرورش استان دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، استاندار مازندران که ریاست شورای آموزش و پرورش این استان را برعهده دارد، برای نظارت و پیگیری بهتر مسائل حوزه آموزش و پرورش، محمد نیکخوملکشاه را به عنوان نماینده خود در این شورا منصوب کرد.

وی اظهار کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا نتیجه مجموعه تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد، در سرنوشت هر جامعه‌ای تاثیر مستقیمی دارد.

نیکخوملکشاه درباره حکم نمایندگی خود در شورای آموزش و پرورش، گفت: به تشخیص ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران، برای بررسی دقیق‌تر و ریزتر حوزه آموزش و پرورش همچنین پیگیری مسائل فرهنگیان و دانش‌آموزان، نیاز بود که نماینده‌ای در شورای مذکور حضور داشته باشد، لذا این وظیفه به بنده سپرده شده است.

نماینده استاندار در شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها دارای 22 شرح وظیفه هستند، افزود: پیگیری و اطلاع از هزینه سرانه دانش‌آموزی با در نظر گرفتن اولویت‌ها از جمله مناطق محروم و داشتن توانمندی‌ها، تهیه تقویم آموزشی برای شوراهای زیرمجموعه، ارزیابی عملکرد شوراهای شهرستان، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای ایجاد توسعه و تجهیز مدارس و گزارش عملکرد سالانه از جمله وظایف کلی شورای آموزش و پرورش است.

وی گفت: هدف ما در این شورا، حرکت در مسیر و اهداف تعیین‌شده و تعالی مجموعه بزرگ و حساس تعلیم و تربیت است تا دغدغه‌های دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها همچنین فرهنگیان این استان برطرف شود.

براساس این گزارش ، محمد نیکخوملکشاه، سابقه 30 سال خدمت در آموزش و پرورش به‌عنوان معلم و مدیر از سطح ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی را دارد و اکنون در استانداری مازندران مشغول فعالیت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سرا
    پنجشنبه 7 آبان 1394-17:46


    بازم یه بابلی دیگر آخه این چه وضعی است.