آخرین عناوین

سه شنبه 5 آبان 1394-22:37 کد خبر:16890

واکنش نماینده آمل به اتفاقات اخیر استان:

استاندار مازندران عزل و نصب ها را به قلع و قمع غیر کارشناسی آلوده نکند

نماینده آمل در مجلس گفت:استاندار مازندران باید مراقب باشد تا بدنه مدیریت استان دربحث عزل و نصب ها به قلع و قمع غیر کارشناسی آلوده نشود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، عزت الله یوسفیان ملا در واکنش به برکناری مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری مازندران، اظهار کرد: عزل و انتصاب ها باید بر اساس شایسته سالاری باشد و نباید بخاطر برخی غرض ورزی ها این جابه جایی هاصورت بگیرد.

وی افزود: استاندار مازندران در جریان تغییر مدیریت ها باید شایسته سالارباشد،چون در غیر اینصورت باخلأی مدیریت مواجه می شویم.

نماینده مردم آمل در مجلس باتاکید بر اینکه استاندار نماینده دولت تدبیر وامید است، ادامه داد: باید پیگیری شود که برکناری مدیرکل سیاسی امنیتی مازندران برپایه شایسته سالاری بوده است یا خیر و نباید انتصاب ها خارج از جریان غرض ورزی صورت بگیرد.

یوسفیان ملا با تأکید بر اینکه پویایی وتوسعه استان پیامد برخورداری از مدیریت جامع و یکپارچه است، ابراز کرد: رفع مشکلات وکمبود های موجود در زیرساخت ها بابرخورداری ازسیستم مدیریت عاری از قرض ورزی میسر می شود.

وی درخاتمه خاطرنشان کرد: استانداران به خصوص استاندار مازندران باید مراقب باشد تا بدنه مدیریت استان دربحث عزل و نصب ها به قلع و قمع غیر کارشناسی آلوده نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :