آخرین عناوین

سه شنبه 5 آبان 1394-23:19 کد خبر:16893

در پی حکم عزل رئیس هیئت همگانی فریدونکنارعنوان شد:

حکمیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای عزل رئیس هیئت همگانی

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنارگفت: حکمیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای حکم عزل رئیس هیئت همگانی فریدونکنار ضروری است.


به گزارش خزرخبر وبه نقل از فارس، قهرمان کلیج اظهار کرد: هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از هیئت‌های ورزشی فعال در این شهرستان است.

وی افزود: هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش وجوانان فریدونکنار تاکنون برنامه‌های متنوع ومختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده که مورد رضایت کادر مدیریتی ورزش و مردم شهرستان است.

تصریح کرد: ریاست هیئت ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با حجت‌الاسلام علی لاغری است که در برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی 5 هزار نفره نقش محوری داشت.

وی با تاکید بر اینکه از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار راضی هستم، بیان کرد: همایش پیاده‌روی ساحلی نیز برای نخستین‌بار توسط هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش وجوانان فریدونکنار برگزار شده است.

کلیج خاطرنشان کرد: حمایت‌های فرماندار و مسئولان فریدونکنار از ورزش شهرستان شایسته است و ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی از جایگاه مطلوبی در سطح شهر و روستاهای فریدونکنار برخوردار است.

وی بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان نامه‌ای را با امضای دبیر هیئت برای معرفی فردی جایگزین در هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار ارسال کرده که جای تامل دارد چطور دبیر یک هیئت چنین کاری کرده است.

کلیج اظهار کرد: دبیر هیئت هیئت ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران بدون هماهنگی، بدون برگزاری جلسه و بدون مشخص کردن علت درخواست عزل رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار را داده که امری ناپسند است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: اگر اختلافی نیز بین هیئت‌های ورزشی استان با شهرستان به وجود بیاید باید از رئیس اداره ورزش شهرستان نظرخواهی شود.

وی با بیان اینکه حکمیت ما در این موارد با مدیرکل ورزش استان است، تصریح کرد: در این مواقع باید چالش‌های موجود توسط هیئت استان به رئیس اداره ورزش شهرستان منتقل شود نه اینکه دبیر هیئت استان اقدام به تنظیم و ارسال نامه کند.

کلیج تاکید کرد: باید در صورت صلاحدید جلسه‌ای با حضور معاون فنی ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان با رایزنی هیئت ورزش همگانی استان برگزار شود و در نهایت اگر به نتیجه‌گیری رسید تصمیم‌گیری شود.

وی اظهار کرد: در این باره نه با ما هماهنگی شده و نه موارد را توضیح دادند که به چه دلیل باید رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از سمت خود برکنار شود.

کلیج از حمایت تمام قد مجموعه ورزش فریدونکنار از رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار به عنوان یک هیئت ورزشی فعال خبر داد و خاطرنشان کرد: به نظر اداره ورزش، حجت‌الاسلام لاغری همچنان رئیس این هیئت است و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار به هیچ وجه کم‌کاری نداشته و در آخرین اقدام خود در جشنواره آئینی در تهران برای مازندران و فریدونکنار با قدرت حضور یافتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :